Znaleziono 1104 wyniki

autor: Wojciech
20 maja 2019, 23:09
Forum: yacolek
Temat: 'Cars' - Clementoni panorama 1000
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 58

Re: 'Cars' - Clementoni panorama 1000

yacolek pisze:
20 maja 2019, 21:38
pogoda super i mniej czasu na puzzle, więcej na pracę :oops:
Mam tak samo. :oops:
autor: Wojciech
20 maja 2019, 23:06
Forum: Karomeja
Temat: The Dolomites Mountains, Castorland, 1000
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 92

Re: The Dolomites Mountains, Castorland, 1000

Piękny widoczek. :D
autor: Wojciech
20 maja 2019, 23:00
Forum: Karomeja
Temat: Wild Animals, King, 1000
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 76

Re: Wild Animals, King, 1000

Rzeczywiście, bardzo ładny obrazek. :)
I cieszę się, że przypomniałaś sobie o forum. ;)
autor: Wojciech
19 maja 2019, 22:42
Forum: Wojciech
Temat: 4000el. Wodospady, Chorwacja. Castorland.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 160

Re: 4000el. Wodospady, Chorwacja. Castorland.

Ann999 pisze:
19 maja 2019, 22:39
Całkiem ładnie już zaczyna płynąć :)
to chyba Krka?
Zgadza się.
autor: Wojciech
19 maja 2019, 22:32
Forum: Wojciech
Temat: 4000el. Wodospady, Chorwacja. Castorland.
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 160

Re: 4000el. Wodospady, Chorwacja. Castorland.

Dzisiaj trochę dołożyłem. :)

IMG_20190519_193750.jpg
autor: Wojciech
18 maja 2019, 10:42
Forum: Przedstaw się
Temat: Hej cześć i czołem!
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 118

Re: Hej cześć i czołem!

Witamy, witamy. :)
monikabartt pisze:
17 maja 2019, 22:38
Jako dziecko od zawsze uwielbiałam puzzle, zwłaszcza wyciąganie kilku pudełek, mieszanie łącznie kilku tysięcy elementów na stole i układanie kilku kompletów jednocześnie :D
Zapowiada się ciekawa forumowiczka. :D
autor: Wojciech
16 maja 2019, 14:12
Forum: pumatti
Temat: HEYE 4000 - Hugo Prades, Astro World
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 350

Re: HEYE 4000 - Hugo Prades, Astro World

A ja nie wiedziałem, ale skoro się już wydało to napisze tylko: ALE CZAD! :shock:
autor: Wojciech
16 maja 2019, 14:03
Forum: Ann999
Temat: Express Gifts 4x500 Wizards and Dragons
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 85

Re: Express Gifts 4x500 Wizards and Dragons

Wszystkie obrazki są super! :D
autor: Wojciech
16 maja 2019, 13:58
Forum: Jagabaga
Temat: Delfin konturowy (750)
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 137

Re: Delfin konturowy (750)

Nie układałem jeszcze konturowych puzzli, ale z tego co widzę to od ramki to się chyba nie da zacząć. :?
autor: Wojciech
16 maja 2019, 13:54
Forum: Hamsterkowo
Temat: Kosmiczna perspektywa
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 146

Re: Kosmiczna perspektywa

Wprowadziłabym ustawowy zakaz produkcji puzzlowych kolaży w elementacji 1000, zwłaszcza takich jak ten tutejszy. Toż to profanacja widoków Ziemi widzianych z kosmosu! :twisted:. 2000 to absolutne minimum! Dopiszę jeszcze, że takie widoki z kosmosu świetnie nadawałyby się na duże puzzle. I tak produ...
autor: Wojciech
15 maja 2019, 9:19
Forum: Chrumcia
Temat: Trefl, Cottage, 3000 szt.
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 466

Re: Trefl, Cottage, 3000 szt.

No w końcu coś się zaczyna dziać na forum, a nie tylko puzzle i puzzle. :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: Taki żarcik. :lol: :lol: :lol:
autor: Wojciech
15 maja 2019, 9:10
Forum: Chrumcia
Temat: Trefl, Rothenburg, Niemcy, 2000 szt.
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 139

Re: Trefl, Rothenburg, Niemcy, 2000 szt.

Niebo w tych puzzlach jest najlepsze. Najbardziej mi się podoba. :)
autor: Wojciech
15 maja 2019, 9:07
Forum: rajmunda
Temat: Ravensburger, Astrologia 9000
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 1411

Re: Ravensburger, Astrologia 9000

rajmunda pisze:
14 maja 2019, 22:34
... polubiłam duże formaty :)...
Duży format to dobry format! :D
autor: Wojciech
15 maja 2019, 9:03
Forum: Puzzle miesiąca/roku
Temat: Puzzle 2019 - DYSKUSJA
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 1083

Re: Puzzle 2019 - DYSKUSJA

Ja bym się o Czaka nie martwił. Czak Noris poradzi sobie w każdej sytuacji, potrafi nawet trzasnąć obrotowymi drzwiami. :lol:

Czaku dasz radę, wierzymy w Ciebie. :D
Byle by na Twej drodze nie stanęła mała rybka. :?
autor: Wojciech
15 maja 2019, 8:49
Forum: Hamsterkowo
Temat: Koty, psy i inny zwierzyniec 500-2000
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 322

Re: Koty, psy i inny zwierzyniec 500-2000

Ann999 pisze:
14 maja 2019, 13:24
Ta sama nacja wyprodukowała multiplę ;)
Też by była fajna gdyby parę szczegółów usunąć :lol:
Multipla mi się podoba. Proszę się nie czepiać. :x
autor: Wojciech
14 maja 2019, 8:18
Forum: Hamsterkowo
Temat: Koty, psy i inny zwierzyniec 500-2000
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 322

Re: Koty, psy i inny zwierzyniec 500-2000

No i po co komu te kolorowe kwadraty???
autor: Wojciech
14 maja 2019, 8:14
Forum: Hamsterkowo
Temat: Stare mapy
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 1105

Re: Stare mapy

Fajne znalezisko!
autor: Wojciech
13 maja 2019, 19:36
Forum: Ira
Temat: Falcon 1000 - Silent skies (MIke Jupp)
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 58

Re: Falcon 1000 - Silent skies (MIke Jupp)

Ciekawy motyw.
autor: Wojciech
13 maja 2019, 19:32
Forum: EwaKwiatkowska
Temat: Projekt 4000 ściana
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 128

Re: Projekt 4000 ściana

Piękne wizualizacja! :o Tylko uprzedzam, te puzzle metalizowane to istna mordęga. :evil: Też miałem podobną koncepcję, ale po ułożeniu żółtej taksówki stwierdziłem, że efekt nie jest adekwatny do wysiłku. :x Po ułożeniu czterech obrazków chyba bym oślepł (napewno bym oślepł :lol:). Tak czy inaczej ż...
autor: Wojciech
13 maja 2019, 8:32
Forum: rajmunda
Temat: Ravensburger, Astrologia 9000
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 1411

Re: Ravensburger, Astrologia 9000

Gratuluję!!! :D Wyzwanie niezłe, a puzzle jeszcze lepsze. Super się prezentują!
autor: Wojciech
13 maja 2019, 8:24
Forum: Chrumcia
Temat: Trefl, Cottage, 3000 szt.
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 466

Re: Trefl, Cottage, 3000 szt.

chrumcia91 pisze:
12 maja 2019, 20:53
Pomimo Waszego małego wsparcia udało mi si w końcu ułożyć drzewo :twisted:
Bo wszyscy chcieli zobaczyć jak szybko będziesz układała bez dopingu.... :lol: :lol: :lol:
autor: Wojciech
13 maja 2019, 8:19
Forum: Katerinas
Temat: Ravensburger Baby Elephant 500 el.
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 154

Re: Ravensburger Baby Elephant 500 el.

Super zakupy. :P Z puzzlami w dużych elementacjach mam ten sam problem, a na ścianie na klatce schodowej, powiesiłem 6x2000el, bo stwierdziłem, że lepiej wypełnią powierzchnię niż jeden duży obraz. I też żałuję wielu wzorów, których z różnych powodów nie kupiłem, a teraz nigdzie ich nie ma. Czekam n...
autor: Wojciech
12 maja 2019, 18:16
Forum: Betula
Temat: 1001 Nights 3000 Nathan Rêve Collection
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 226

Re: 1001 Nights 3000 Nathan Rêve Collection

:shock: :shock: :shock: Zjawiskowe!!! :o :o :o
autor: Wojciech
12 maja 2019, 18:10
Forum: Anomalia
Temat: 4000 castorland "Landscape of the Lake Como"
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 454

Re: 4000 castorland "Landscape of the Lake Como"

Całkiem niezłe postępy. :)
Niestety pora roku mi również nie sprzyja układaniu. :cry:
autor: Wojciech
12 maja 2019, 18:06
Forum: Katerinas
Temat: Ravensburger Baby Elephant 500 el.
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 154

Re: Ravensburger Baby Elephant 500 el.

Już mnie ciekawi to duże zamówienie. :)
Dobrze, że wróciłaś. :)
autor: Wojciech
12 maja 2019, 17:49
Forum: olsenGdynia
Temat: Trefl 3000 - zachód słońca w Bangkoku
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 133

Re: Trefl 3000 - zachód słońca w Bangkoku

Jeszcze tylko zielenina i gotowe. :lol:
autor: Wojciech
07 maja 2019, 19:05
Forum: Ridibunda
Temat: Majówka 2019 zdobycze i zabawki :)
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 114

Re: Majówka 2019 zdobycze i zabawki :)

ridibunda pisze:
07 maja 2019, 17:30
A, i na A2 widziałam zjazd na Pyzdry! Pozdrowienia dla Wojciecha!
Właśnie tak sobie czytałem ten wątek i czekałem czy coś o Pyzdrach będzie, a tu proszę, taka niespodzianka. :)

Dziękuję za pozdrowienia :D , ale jak można tak po prostu minąć zjazd i pojechać dalej. :cry:
autor: Wojciech
07 maja 2019, 18:45
Forum: rajmunda
Temat: Ravensburger, Astrologia 9000
Odpowiedzi: 41
Odsłony: 1411

Re: Ravensburger, Astrologia 9000

szu pisze:
07 maja 2019, 16:07
rajmunda pisze:
04 maja 2019, 10:39
Długo to trwało, ale dwa miesiące później mamy to :) dzięki wszystkim za miłe słowa wsparcia, jutro składam w całość :D :D :D
I jak, poskładane? Bo ja to domagam się fotki :lol:
No właśnie, bo ja już tak drugi dzień siedzę i czekam....
:lol: :lol: :lol:
autor: Wojciech
07 maja 2019, 18:43
Forum: Katerinas
Temat: Eurographics Grey Wolf 1000 el.
Odpowiedzi: 45
Odsłony: 1341

Re: Eurographics Grey Wolf 1000 el.

Z taką galerią puzzli na ścianach, to Ty jesteś puzzlowym guru. A pitolisz tu takie "smutaśne" rzeczy. ;)

Weź się w garść i zaglądaj na forum jak najczęściej. Co my tu bez Ciebie zrobimy?

:) :) :) :) :) :) :) :) :)
autor: Wojciech
07 maja 2019, 17:59
Forum: Chrumcia
Temat: Trefl, Cottage, 3000 szt.
Odpowiedzi: 31
Odsłony: 466

Re: Trefl, Cottage, 3000 szt.

chrumcia91 pisze:
06 maja 2019, 20:51
Potrzebuję kosiarkę aby wykosić tą trawę i piłę żeby wyciąć drzewa :lol: :lol: :lol:
Ugrzęzłam w trawie i nie mogę sobie poradzić :x
Wsiadaj na traktor, będzie łatwiej. :lol: :lol: :lol:

Wyszukiwanie zaawansowane