Re: Sprzedam- AKTUALIZACJA str. 5

Jeśli chcesz się czegoś pozbyć
Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 26.07 --> jeszcze coś ;)

Post autor: Moniaa » 30 lip 2017, 8:54

madi9011 pisze:Nie widać obrazków :(
Już widać :) I mam nadzieję, że tak zostanie.

Awatar użytkownika
Daff
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 605
Rejestracja: 22 mar 2016, 12:29
Lokalizacja: Galicja

Re: Sprzedam --> 26.07 --> jeszcze coś ;)

Post autor: Daff » 30 lip 2017, 12:42

Moniaa pisze:
madi9011 pisze:Nie widać obrazków :(
Już widać :) I mam nadzieję, że tak zostanie.
Nie widać ;)

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 26.07 --> jeszcze coś ;)

Post autor: Moniaa » 30 lip 2017, 13:01

Daff pisze: Nie widać ;)
Oj a ja widzę... :? :roll:

Ann999
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1366
Rejestracja: 25 kwie 2017, 15:29
Lokalizacja: Warszawa / Powiat Warszawski Zachodni

Re: Sprzedam --> 26.07 --> jeszcze coś ;)

Post autor: Ann999 » 30 lip 2017, 14:52

Ja widzę te wcześniejsze. Te powyżej numeru 71 nie
Puzzle w 2017 roku: 34 obrazy, 36727 elementów
Puzzle w 2018 roku: 19 obrazów, 21975 elementów

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 26.07 --> jeszcze coś ;)

Post autor: Moniaa » 30 lip 2017, 14:56

Ann999 pisze:Ja widzę te wcześniejsze. Te powyżej numeru 71 nie
Już naprawione :)

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 30.07 --> jeszcze coś ;)

Post autor: Moniaa » 30 lip 2017, 15:00

77. 500 części, puzzle z lat 90-tych, 10 zł + kw


78. 500 części, puzzle z lat 90-tych, 10 zł + kw
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 13:57 przez Moniaa, łącznie zmieniany 1 raz.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 30.07 --> jeszcze coś ;)

Post autor: Moniaa » 06 sie 2017, 15:27

Ostatnio zmieniony 02 paź 2017, 7:20 przez Moniaa, łącznie zmieniany 14 razy.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 06.08. - dorzutka :)

Post autor: Moniaa » 06 sie 2017, 15:34

98. 1000 części - 10 zł + kw


https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/10Y0Z/
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 13:57 przez Moniaa, łącznie zmieniany 11 razy.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 06.08. - dorzutka :)

Post autor: Moniaa » 06 sie 2017, 15:49

https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/10Y0Z/

102. 3000 części - 25 zł + kw


103. 2000 części (brak jednej części) - 15 zł + kw


105. 3000 części - 25 zł + kw


109. 2000 części - 15 zł + kw
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 13:57 przez Moniaa, łącznie zmieniany 11 razy.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 06.08. - dorzutka :)

Post autor: Moniaa » 06 sie 2017, 15:53

https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/10Y0Z/

112. 1500 części - 12 zł + kw




116. 2000 części - 15 zł + kw

118. 1500 części - 12 zł + kw
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 13:57 przez Moniaa, łącznie zmieniany 10 razy.

bkiaw13
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 880
Rejestracja: 13 mar 2014, 20:36

Re: Sprzedam --> 06.08. - dorzutka :)

Post autor: bkiaw13 » 06 sie 2017, 21:22

Interesuje mnie 79

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 06.08. - dorzutka :)

Post autor: Moniaa » 06 sie 2017, 21:25

bkiaw13 pisze:Interesuje mnie 79
Zapraszam na priv :)

Awatar użytkownika
madi9011
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 833
Rejestracja: 17 sty 2017, 16:16
Lokalizacja: Jarosław / Przeworsk/Siennów
Kontakt:

Re: Sprzedam --> 06.08. - dorzutka :)

Post autor: madi9011 » 18 sie 2017, 19:43

ponownie polecam ;) ;) ;)
"Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany"

zapraszam : viewtopic.php?f=11&t=5642&p=66958#p66958

...

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 06.08. - dorzutka :)

Post autor: Moniaa » 18 sie 2017, 20:33

madi9011 pisze:ponownie polecam ;) ;) ;)
Dzięki :)

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 06.08. - dorzutka :)

Post autor: Moniaa » 27 sie 2017, 16:26

122. 15 zł + kw - możliwy brak jednego elementu

https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/10Y0Z/
Ostatnio zmieniony 03 paź 2017, 14:17 przez Moniaa, łącznie zmieniany 9 razy.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 06.08. - dorzutka :)

Post autor: Moniaa » 27 sie 2017, 16:30

129. 25 zł + kw

130. 25 zł + kw


131. 25 zł + kw


132. 25 zł + kw



https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/10Y0Z/
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 13:58 przez Moniaa, łącznie zmieniany 9 razy.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Moniaa » 27 sie 2017, 17:55

Ostatnio zmieniony 02 paź 2017, 7:21 przez Moniaa, łącznie zmieniany 1 raz.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Moniaa » 27 sie 2017, 22:14

alina244 pisze:Prosze o rezerwacje 119 i 139 :)
Zrobione :)

aure
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 118
Rejestracja: 15 sty 2017, 21:57
Lokalizacja: Knurów

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: aure » 28 sie 2017, 8:17

Jakby alina się rozmyśliła to ja 119 też chętnie przygarnę ;)

Ann999
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1366
Rejestracja: 25 kwie 2017, 15:29
Lokalizacja: Warszawa / Powiat Warszawski Zachodni

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Ann999 » 28 sie 2017, 15:58

poproszę o rezerwację 125, 126, 127. :oops:
Puzzle w 2017 roku: 34 obrazy, 36727 elementów
Puzzle w 2018 roku: 19 obrazów, 21975 elementów

Ann999
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1366
Rejestracja: 25 kwie 2017, 15:29
Lokalizacja: Warszawa / Powiat Warszawski Zachodni

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Ann999 » 28 sie 2017, 16:02

p.s i 120
Puzzle w 2017 roku: 34 obrazy, 36727 elementów
Puzzle w 2018 roku: 19 obrazów, 21975 elementów

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Moniaa » 28 sie 2017, 16:22

Ann999 pisze:poproszę o rezerwację 125, 126, 127. :oops:
Ann999 pisze:p.s i 120
Zrobione :)

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Moniaa » 29 sie 2017, 11:38

Trochę przecen w pierwszych postach :) Zapraszam :)

Awatar użytkownika
Cyber Killer
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1881
Rejestracja: 16 paź 2016, 13:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Cyber Killer » 29 sie 2017, 13:01

Ehhh, gdybym nie miał tak dużej kolejki jaką mam to bym jakieś 5-10 pudełek kupił. Fajne puzzle sprzedajesz.
galeria ułożonych || wymiana/sprzedaż || puzzlowa wishlista || metryczka puzzli

Precz z szarym, jednolitym niebem, zmorą puzzli.
Niech ręka artysty triumfuje nad przeciętnością i dostarcza nam przepięknych fotomanipulacji.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Moniaa » 29 sie 2017, 13:12

Cyber Killer pisze:Ehhh, gdybym nie miał tak dużej kolejki jaką mam to bym jakieś 5-10 pudełek kupił. Fajne puzzle sprzedajesz.
Rezerwuj, kupuj, targuj się ;) Jestem otwarta na propozycje, mozliwa rezerwacja na dłuższy czas :) Chcę sie pozbyć, bo nie mam gdzie tego trzymać ;)

Awatar użytkownika
Cyber Killer
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1881
Rejestracja: 16 paź 2016, 13:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Cyber Killer » 29 sie 2017, 14:51

No właśnie wtedy sam bym był w sytuacji "nie mam gdzie tego trzymać" ;-). Rezerwować nie będę, bo nie jestem w stanie powiedzieć kiedy zdecydowałbym się na zakup.
galeria ułożonych || wymiana/sprzedaż || puzzlowa wishlista || metryczka puzzli

Precz z szarym, jednolitym niebem, zmorą puzzli.
Niech ręka artysty triumfuje nad przeciętnością i dostarcza nam przepięknych fotomanipulacji.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Moniaa » 29 sie 2017, 15:56

Cyber Killer pisze:No właśnie wtedy sam bym był w sytuacji "nie mam gdzie tego trzymać" ;-). Rezerwować nie będę, bo nie jestem w stanie powiedzieć kiedy zdecydowałbym się na zakup.
Oj tam, oj tam :D Trzeba brać jak jest, a potem zastanawiać sie gdzie to trzymać ;) Ja tak mam z książkami - leży ze 30 nieprzeczytanych i kupuję kolejne ;) Może kiedyś przeczytam :lol:

Awatar użytkownika
Cyber Killer
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1881
Rejestracja: 16 paź 2016, 13:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Cyber Killer » 29 sie 2017, 20:00

Książek mam gdzieś 400 w kolejce, gier komputerowych ze 2x tyle, muzyki do przesłuchania nawet już nie liczę... (btw nie piracę, wszystko kupione lub legalnie darmowe, głównie kupione) z puzzlami jakoś się trzymam bo niecałe 20 :-)
galeria ułożonych || wymiana/sprzedaż || puzzlowa wishlista || metryczka puzzli

Precz z szarym, jednolitym niebem, zmorą puzzli.
Niech ręka artysty triumfuje nad przeciętnością i dostarcza nam przepięknych fotomanipulacji.

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Moniaa » 29 sie 2017, 20:05

Cyber Killer pisze:Książek mam gdzieś 400 w kolejce
Uff... Czyli mogę spokojnie dalej zbierać ;) :D

Moniaa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 126
Rejestracja: 25 cze 2017, 20:19
Lokalizacja: Augustów

Re: Sprzedam --> 27. 08. dokładka

Post autor: Moniaa » 01 wrz 2017, 11:52

142. 1000 części 10 zł + kw


https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/10Y0Z/
Ostatnio zmieniony 08 lis 2017, 13:58 przez Moniaa, łącznie zmieniany 6 razy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sprzedaż i wymiana”