Seriale
- kallarepka
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3508
- Rejestracja: 11 lutego 2014, 12:49
Seriale
A czy jest na sali jakiś fan seriali?
Ja oglądam sporo. Niechętnie przyznaję się do tytułów, bo to mi uświadamia, ile czasu na to poświęciłam...
Ja oglądam sporo. Niechętnie przyznaję się do tytułów, bo to mi uświadamia, ile czasu na to poświęciłam...
- Marcin S. Puzzler
- Administrator
- Posty: 5335
- Rejestracja: 17 lutego 2012, 23:08
- Lokalizacja: Kiedyś Cz-wa teraz spod Cz-wy :)
Re: Seriale
Moja 10 (kolejność raczej przypadkowa):kallarepka pisze:A czy jest na sali jakiś fan seriali?
Ja oglądam sporo. Niechętnie przyznaję się do tytułów, bo to mi uświadamia, ile czasu na to poświęciłam...
Breaking Bad
House of Cards
Fargo (1 i 2)
Detektyw (1)
Sherlock
Narcos
Gra o Tron
Mr. Robot
Dr House
Ranczo (1-4)
- Dawid
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 1298
- Rejestracja: 19 sierpnia 2015, 02:57
- Lokalizacja: WAW/WRO
Re: Seriale
To i ja dopiszę swoje:
Twin Peaks (niesamowity, ciężki klimat połączony z dużą dawką surrealizmu)
Breaking Bad + Better Call Saul (niby osobne seriale, ale ta sama genialna stylistyka i spójność)
Dom (jak dla mnie najlepszy polski serial w historii, który wyprzedził swoje czasy)
Gra o Tron (wielowątkowa i zaskakująca fabuła i fantastycznie oddane mechanizmy polityki - te wątki kręcą mnie tam najbardziej)
Rodzina Soprano (niby nakręcony dokładnie wbrew wszystkim zasadom kręcenia seriali, a jednak arcydzieło)
Poza tym Wikingowie, House of Cards (dobry, ale nierówny i z bezsensownymi, niepasującymi elementami i wątkami), The Killing, Narcos, pierwszy sezon Detektywów (o ile pominiemy zakończenie, bo to żenada) i kilka seriali, które byłyby świetne, gdyby się wcześniej skończyły: Mad Men (od 4-5 sezonu nuuda), Dr House (j.w.), Dexter (w sumie od drugiego już był przekombinowany) i Boardwalk Empire (ostatni sezon to ewidentnie skok na kasę, bo sensu nie miał żadnego).
Twin Peaks (niesamowity, ciężki klimat połączony z dużą dawką surrealizmu)
Breaking Bad + Better Call Saul (niby osobne seriale, ale ta sama genialna stylistyka i spójność)
Dom (jak dla mnie najlepszy polski serial w historii, który wyprzedził swoje czasy)
Gra o Tron (wielowątkowa i zaskakująca fabuła i fantastycznie oddane mechanizmy polityki - te wątki kręcą mnie tam najbardziej)
Rodzina Soprano (niby nakręcony dokładnie wbrew wszystkim zasadom kręcenia seriali, a jednak arcydzieło)
Poza tym Wikingowie, House of Cards (dobry, ale nierówny i z bezsensownymi, niepasującymi elementami i wątkami), The Killing, Narcos, pierwszy sezon Detektywów (o ile pominiemy zakończenie, bo to żenada) i kilka seriali, które byłyby świetne, gdyby się wcześniej skończyły: Mad Men (od 4-5 sezonu nuuda), Dr House (j.w.), Dexter (w sumie od drugiego już był przekombinowany) i Boardwalk Empire (ostatni sezon to ewidentnie skok na kasę, bo sensu nie miał żadnego).
2015: 4 pudełka / 7500 el.
2016: 31 pudełek / 39528 el.
2017: 25 pudełek / 28670 el.
2018: 9 pudełek / 7000 el.
2019: 22 pudełek / 22315 el.
2020: 19 pudełek / 19700 el.
2023: 15 pudełek / 14328 el.
2024: 7 pudełek / 4599 el.
2016: 31 pudełek / 39528 el.
2017: 25 pudełek / 28670 el.
2018: 9 pudełek / 7000 el.
2019: 22 pudełek / 22315 el.
2020: 19 pudełek / 19700 el.
2023: 15 pudełek / 14328 el.
2024: 7 pudełek / 4599 el.
Re: Seriale
Gra o Tron ( książka 100000000x lepsza )
Zakazane Imperium
Wersal. Prawo Krwi
Wikingowie
Wataha
Służby Specjalne
Ranczo
Człowiek z Wysokiego Zamku
Peaky Blinders
House of Cards
Skazany na Śmierć
Pacyfik
Kompania Braci
Karna Kompania
Pitbull
Misja Afganistan
Odwróceni
Breaking Bad
Walking Dead
Zagubieni
Oficer
Sfora
Poldark
Rodzina Soprano
Rodzina Borgiów
Spartacus
Copper
Czas Honoru
Czterej Pancerni i Pies
Jak Poznałem Waszą Matkę
Przyjaciele
Dr House
Dynastia Tudorów
Krew z Krwi
i wiele wiele wiele innych o których zdążyłem zapomnieć
Zakazane Imperium
Wersal. Prawo Krwi
Wikingowie
Wataha
Służby Specjalne
Ranczo
Człowiek z Wysokiego Zamku
Peaky Blinders
House of Cards
Skazany na Śmierć
Pacyfik
Kompania Braci
Karna Kompania
Pitbull
Misja Afganistan
Odwróceni
Breaking Bad
Walking Dead
Zagubieni
Oficer
Sfora
Poldark
Rodzina Soprano
Rodzina Borgiów
Spartacus
Copper
Czas Honoru
Czterej Pancerni i Pies
Jak Poznałem Waszą Matkę
Przyjaciele
Dr House
Dynastia Tudorów
Krew z Krwi
i wiele wiele wiele innych o których zdążyłem zapomnieć
- kallarepka
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3508
- Rejestracja: 11 lutego 2014, 12:49
Re: Seriale
Wow, czyli nie jestem tu sama.
Mój top 10:
1. Mad men (za każdy jeden odcinek, za postaci - rewelacyjnie nakreślone, dynamiczne, wymowne)
2. House of cards (za ostatni sezon)
3. Luther (za sugestywne i przejmujące pokazanie zła, za ponury klimat )
4. Detektyw, I seria (za klimat Luizjany)
5. Good wife/ Żona idealna (za up to date sprawy sądowe)
6. The Knick (za realistyczne realia początków 20. wieku )
7. Orange is the new black (za postaci)
8. Sherlock (za Benedicta, za intrygi)
9. Damages (za intrygę)
10. The wire (za realizm)
11. Black Mirror (za trafną diagnozę)
I inne, które bardzo lubię i mieszczą się na miejscu nr 12: Utopia, Mr Robot (chociaż jest strasznie wtórny wobec Fight Clubu), Newsroom, Nurse Jackie, Top of the lake, Forbrydelsen, Broadchurch, Most nad Sundem (oryginalna wersja), The Fall.
Coś na pewno pominęłam.
A lista czekających na obejrzenie długa. Fargo, Orphan Balck, Olive Kitteridge, Äkta människor i inne.
Mój top 10:
1. Mad men (za każdy jeden odcinek, za postaci - rewelacyjnie nakreślone, dynamiczne, wymowne)
2. House of cards (za ostatni sezon)
3. Luther (za sugestywne i przejmujące pokazanie zła, za ponury klimat )
4. Detektyw, I seria (za klimat Luizjany)
5. Good wife/ Żona idealna (za up to date sprawy sądowe)
6. The Knick (za realistyczne realia początków 20. wieku )
7. Orange is the new black (za postaci)
8. Sherlock (za Benedicta, za intrygi)
9. Damages (za intrygę)
10. The wire (za realizm)
11. Black Mirror (za trafną diagnozę)
I inne, które bardzo lubię i mieszczą się na miejscu nr 12: Utopia, Mr Robot (chociaż jest strasznie wtórny wobec Fight Clubu), Newsroom, Nurse Jackie, Top of the lake, Forbrydelsen, Broadchurch, Most nad Sundem (oryginalna wersja), The Fall.
Coś na pewno pominęłam.
A lista czekających na obejrzenie długa. Fargo, Orphan Balck, Olive Kitteridge, Äkta människor i inne.
Re: Seriale
Seriali oglądam za dużo aktualnie przy smokach mamy klimat piracki zapewniony przez serial Black Sails
- Czak Noris
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 1474
- Rejestracja: 28 stycznia 2016, 11:45
Re: Seriale
Parę się obejrzało:
Za łepka:
Airwolf
Drużyna A
MacGyver
Archiwum X
Ostatnio:
Fala zbrodni
Lost
Prison Break
Breaking Bad
Rome
Dynastia Tudorów
Kompania Braci
Pacyfik
Rodzina Soprano
Gra o tron
Obecnie tłukę Synów Anarchii.
PS. byłbym zapomniał o najważniejszym:
STRAŻNIK TEKSASU
Za łepka:
Airwolf
Drużyna A
MacGyver
Archiwum X
Ostatnio:
Fala zbrodni
Lost
Prison Break
Breaking Bad
Rome
Dynastia Tudorów
Kompania Braci
Pacyfik
Rodzina Soprano
Gra o tron
Obecnie tłukę Synów Anarchii.
PS. byłbym zapomniał o najważniejszym:
STRAŻNIK TEKSASU
Ostatnio zmieniony 19 lutego 2016, 13:03 przez Czak Noris, łącznie zmieniany 1 raz.
Puzzle to nie martini. Najlepiej je dobrze wymieszać
- klipol
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 388
- Rejestracja: 02 stycznia 2016, 16:26
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Seriale
Plebania
Klan
M jak miłość
Barwy szczęścia
Na wspólnej
Na dobre i na złe
Moda na sukces
Oczywiście żart
Oglądałem:
Kompania Bracii
Zaginiony
24 godziny
Sherlock
Homeland
Rodzina Borgiów
Dr House
Klan
M jak miłość
Barwy szczęścia
Na wspólnej
Na dobre i na złe
Moda na sukces
Oczywiście żart
Oglądałem:
Kompania Bracii
Zaginiony
24 godziny
Sherlock
Homeland
Rodzina Borgiów
Dr House
Ostatnio zmieniony 19 lutego 2016, 10:12 przez klipol, łącznie zmieniany 1 raz.
....
-
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 732
- Rejestracja: 24 stycznia 2015, 01:58
- Lokalizacja: Śląsk
Re: Seriale
Pamiętniki wampirów
Gra o tron
SG1
Star trek
Teoria wielkiego podrywu
Agenci NCIS
Kryminalne zagadki Las Vegas, Miami i NY
Doktor Hause
Jako dziecko:
Alf
Drużyna A
Mac Gyver
Strażnik Teksasu
Zbuntowny Anioł
Czterej pancerni i pies
I wiele innych
Gra o tron
SG1
Star trek
Teoria wielkiego podrywu
Agenci NCIS
Kryminalne zagadki Las Vegas, Miami i NY
Doktor Hause
Jako dziecko:
Alf
Drużyna A
Mac Gyver
Strażnik Teksasu
Zbuntowny Anioł
Czterej pancerni i pies
I wiele innych
- michael_s
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 2903
- Rejestracja: 09 maja 2014, 15:38
- Lokalizacja: Szczecin i okolice
Re: Seriale
Seriale oglądało się zawsze, z mniejszym lub większym zacięciem. Ulubiony i IMHO najlepszy serial wszech czasów to arcydzieło Davida Lyncha "Twin Peaks". Genialny klimat, surrealizm, świetne rysy bohaterów. Strasznie jestem ciekaw co Lynch wymyślił na kontynuację, którą Showtime ma pokazać w przyszłym roku. W latach 90-tych bardzo lubiłem oglądać zwłaszcza "Ostry dyżur", bo to była nowa jakość jeśli chodzi o seriale i "Przyjaciół" bo to wg mnie najlepszy sitcom jaki powstał w historii telewizji. Ale z początkiem lat 2000 oglądałem mało seriali aż do 2005 kiedy pojechałem po raz pierwszy do USA i tam mając dużo wolnego czasu wieczorami wpadłem w drugi sezon "Lost" i wpadłem. Oczywiście to serial, który powinien był się skończyć po 3, 4 sezonach, bo późniejsze ganianie w kółko po lesie było już strasznie nudne, a zakończenie fatalne. Ale od "Losta" się zaczęło i potem pojawiało się na moim ekranie coraz więcej seriali: "Prison Break" (bajka, ale pierwsze dwa sezony niezła akcja"), "Dexter" (zwłaszcza trzeci sezon z Johnem Lithgow jako Trinity Killer!!!), "Rome", "Breaking Bad" (najlepsze zakończenie serialu jakie znam), "Mad Men" (genialny klimat i świetna akcja jak na film w którym nic się nie dzieje ), amerykańskie "Shameless" (rewelacja!), "Game of Thrones" (zgadzam się, że książki lepsze, ale serialowi też niczego nie brakuje), "Hell on Wheels", "Homeland" (powinien się skończyć po dwóch świetnych sezonach, bo potem to już zjadanie własnego ogona na siłę), "House of Cards" (ścisła czołówka najlepszych seriali), "Ray Donovan" (przeciętny pierwszy sezon, ale dalej jest moc) i wiele, wiele innych. Teraz na tapecie "Narcos".
ps. wiedziałem, że jak taki wątek pojawi się na forum to będzie jednym z najpopularniejszych
ps. wiedziałem, że jak taki wątek pojawi się na forum to będzie jednym z najpopularniejszych
Posiadam: 73 pudełka, 588700 elementów
Dotychczas ułożone: 36 obrazków, 214700 elementów
Aktualnie układam: Ravensburger 18000 Skylines of the World http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=5953
Dotychczas ułożone: 36 obrazków, 214700 elementów
Aktualnie układam: Ravensburger 18000 Skylines of the World http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=5953
- Czak Noris
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 1474
- Rejestracja: 28 stycznia 2016, 11:45
Re: Seriale
BRAWO!DarkVeroni pisze: Jako dziecko:
Alf
Drużyna A
Mac Gyver
Strażnik Teksasu
Zbuntowny Anioł
Czterej pancerni i pies
Puzzle to nie martini. Najlepiej je dobrze wymieszać
-
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 799
- Rejestracja: 03 grudnia 2015, 11:24
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Seriale
Nikt się nie przyzna, że ogląda "Świat wg Kiepskich" Z młodości bardzo miło wspominam "Cudowne lata" i Alf'a, którego wszystkie odcinki miałem nagrane na video. Obecnie raczej unikam telewizji, a dla odprężenia od czasu do czasu oglądnę jedynie kilka odcinków Futuramy.
Re: Seriale
Bardzo lubię seriale, ale oglądam je zrywami - a potem robię sobie przerwę. Dużo ich oglądałam, wszystkich na pewno nie wymienię. Z tych, które bardzo lubię i teraz pamiętam:
Twin Peaks
Królestwo
Mad Men - tak ze trzy pierwsze sezony
Gra o tron
Penny Dreadful
Fargo
True Detective 1 i 2
Battlestar Galactica
True Blood
Supernatural (moja guilty pleasures )
Carnivale
The Killing
Wszystkie zwierzęta duże i małe
American Horror Story 1, 2 i 5
Wikingowie 1 i 2
Z sitcomów amerykańskich:
Przyjaciele i Teoria Wielkiego Podrywu, czasami Modern Family,
Trzecia planeta od Słońca
Uwielbiam angielskie sitcomy i tych widziałam naprawdę dużo:
Biuro
Absolutnie fantastyczne
Black Books
Czerwony Karzeł
Episodes
Extras
Sekretny dziennik Adriana Mola
Spaced
The IT Crowd
Co ludzie powiedzą
Hotel Zacisze
Teraz oglądam francuski miniserial "Mały Quinquin" i jest to jedna z dziwniejszych rzeczy, jakie widziałam. Na razie nie mam zdania
Twin Peaks
Królestwo
Mad Men - tak ze trzy pierwsze sezony
Gra o tron
Penny Dreadful
Fargo
True Detective 1 i 2
Battlestar Galactica
True Blood
Supernatural (moja guilty pleasures )
Carnivale
The Killing
Wszystkie zwierzęta duże i małe
American Horror Story 1, 2 i 5
Wikingowie 1 i 2
Z sitcomów amerykańskich:
Przyjaciele i Teoria Wielkiego Podrywu, czasami Modern Family,
Trzecia planeta od Słońca
Uwielbiam angielskie sitcomy i tych widziałam naprawdę dużo:
Biuro
Absolutnie fantastyczne
Black Books
Czerwony Karzeł
Episodes
Extras
Sekretny dziennik Adriana Mola
Spaced
The IT Crowd
Co ludzie powiedzą
Hotel Zacisze
Teraz oglądam francuski miniserial "Mały Quinquin" i jest to jedna z dziwniejszych rzeczy, jakie widziałam. Na razie nie mam zdania
Re: Seriale
Ja się przyznam Ten serial ma lepsze i gorsze odcinki (wśród lepszych na pewno są te z Krzysztofem Draczem), ale ogólnie w ramach rozrywki można oglądnąćTomasz.B pisze:Nikt się nie przyzna, że ogląda "Świat wg Kiepskich" Z młodości bardzo miło wspominam "Cudowne lata" i Alf'a, którego wszystkie odcinki miałem nagrane na video. Obecnie raczej unikam telewizji, a dla odprężenia od czasu do czasu oglądnę jedynie kilka odcinków Futuramy.
Z komediowych lubiłam też "Dostawę na telefon" - koniecznie w oryginale, bo polskie "lektorzenie" znacznie mniej zabawne - serial ma tylko jeden sezon, więc nie zdążyli zepsuć
Oraz "Pępek świata" (pierwsze sezony).
- Olcia
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 1942
- Rejestracja: 22 lutego 2016, 08:45
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska
Re: Seriale
Ja jestem fanką The Walking Dead kiedyś oglądało się amerykańskich Chirurgów, ale zrobiło się zamieszanie jak w polskich serialach, więc zrezygnowałam może kiedyś nadrobię
kilka osób wspomniało tutaj o Kompanii Braci ton serial jest dla mnie zajefajny polecam
kilka osób wspomniało tutaj o Kompanii Braci ton serial jest dla mnie zajefajny polecam
Re: Seriale
Heh taka lista to istne podsumowanie, ile czasu spędziło się przed tiwikiem No ale co tam:
Twin Peaks (widzę wielu, wielu fanów)
Lost
Grey's Anatomy
House MD
Desperate Housewives
HIMYM
Friends
Do tego często wracam do reżyserskich wersji LOTR(nawet jeśli książka pozostanie niedoścignionym wzorem). Za oglądanie na okrągło "filmów o krasnalach" (to cytat z mojego Męża ), zostałam, chyba w odwecie (tu się narażę fanom), uraczona wszystkimi po kolei częściami Star Wars
Tak, uchowałam się do teraz bez tego...i nawet niezłe to to
Twin Peaks (widzę wielu, wielu fanów)
Lost
Grey's Anatomy
House MD
Desperate Housewives
HIMYM
Friends
Do tego często wracam do reżyserskich wersji LOTR(nawet jeśli książka pozostanie niedoścignionym wzorem). Za oglądanie na okrągło "filmów o krasnalach" (to cytat z mojego Męża ), zostałam, chyba w odwecie (tu się narażę fanom), uraczona wszystkimi po kolei częściami Star Wars
Tak, uchowałam się do teraz bez tego...i nawet niezłe to to
- mystique
- Trzeci stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 105
- Rejestracja: 02 lutego 2016, 12:50
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Seriale
Przejrzałem wątek i - ku mojemu zdziwieniu - pojawiło się w nim nawet "Co ludzie powiedzą". Uwielbiam to, ten serial to naprawdę ogień.
Poza tym, z seriali "od deski do deski" zrobiłem "Różowe lata 70-te". Byłem wielkim fanem "HIMYM", ale ostatnie serie to tak maksymalnie przeciągnięta próba zarobienia więcej i więcej, że aż mnie skręcało - kiepski finisz, totalnie 'średnie' odcinki, zero czaru z pierwszych serii. Na kilkanaście odcinków trafiało się po kilka dobrych... Zamierzam też wrócić do "M.A.S.H." i "Allo, Allo". W kwestii tego ostatniego, fanów zainteresuje z pewnością wydany kilka lat temu dokument, w którym jest wiele scenek, ciekawostek i wywiadów z twórcami i aktorami: "Return of Allo, Allo"https://www.youtube.com/watch?v=5MBzg-3 ... 818zrdex3C.
Z UK widziałem też trochę "The Black Adder" i na pewno wrócę kiedyś do kompletu. ((:
Uroki serialu "Friends" przemówiły do mnie dopiero niedawno i jestem na szóstej serii, jest trochę zabawy. (:
Co do nowych pomysłów, jestem kompletnie do tyłu ze wszystkimi Wikingami, Garniturami, a nawet Dexterami... "Walking Death" poleca mi wiele osób, może się skuszę w niedalekiej przyszłości. Choć do sf i innych niestworzonych rzeczy podchodzę jak do jeża, zbieram się latami. Obejrzałem np. "Falling Skies" i byłem serio zakochany w tym serialu (no dobra, mogła mi w tym pomóc jedna z głównych bohaterek :p ), ale po dwóch seriach nastąpił jakiś armageddon, kiepsko mi się to oglądało. (:
To tak w skrócie i na szybko, w ramach odpoczynku od ...fb w pracy
Poza tym, z seriali "od deski do deski" zrobiłem "Różowe lata 70-te". Byłem wielkim fanem "HIMYM", ale ostatnie serie to tak maksymalnie przeciągnięta próba zarobienia więcej i więcej, że aż mnie skręcało - kiepski finisz, totalnie 'średnie' odcinki, zero czaru z pierwszych serii. Na kilkanaście odcinków trafiało się po kilka dobrych... Zamierzam też wrócić do "M.A.S.H." i "Allo, Allo". W kwestii tego ostatniego, fanów zainteresuje z pewnością wydany kilka lat temu dokument, w którym jest wiele scenek, ciekawostek i wywiadów z twórcami i aktorami: "Return of Allo, Allo"https://www.youtube.com/watch?v=5MBzg-3 ... 818zrdex3C.
Z UK widziałem też trochę "The Black Adder" i na pewno wrócę kiedyś do kompletu. ((:
Uroki serialu "Friends" przemówiły do mnie dopiero niedawno i jestem na szóstej serii, jest trochę zabawy. (:
Co do nowych pomysłów, jestem kompletnie do tyłu ze wszystkimi Wikingami, Garniturami, a nawet Dexterami... "Walking Death" poleca mi wiele osób, może się skuszę w niedalekiej przyszłości. Choć do sf i innych niestworzonych rzeczy podchodzę jak do jeża, zbieram się latami. Obejrzałem np. "Falling Skies" i byłem serio zakochany w tym serialu (no dobra, mogła mi w tym pomóc jedna z głównych bohaterek :p ), ale po dwóch seriach nastąpił jakiś armageddon, kiepsko mi się to oglądało. (:
To tak w skrócie i na szybko, w ramach odpoczynku od ...fb w pracy
denerwować się, to mścić się na swoim zdrowiu za głupotę innych (:
http://poukladany.blogspot.com/
http://poukladany.blogspot.com/
Re: Seriale
Zgodzę się, że ostatni sezon HIMYM skiepścili, przekombinowali zakończenie. M.A.S.H też chętnie bym obejrzała ponownie, Allo, Allo oglądam na jakiś powtórkach teraz.
O ile z nowościami jestem na bakier, to często wracam do seriali, które już znam. No i C.S.I. oglądam sporo, Las Vegas, Miami i NY jeśli gdzieś się trafi
O ile z nowościami jestem na bakier, to często wracam do seriali, które już znam. No i C.S.I. oglądam sporo, Las Vegas, Miami i NY jeśli gdzieś się trafi
Re: Seriale
O, ja też lubię seriale! Ale nie mam telewizora wiec oglądam tylko na laptopie. Najbardziej lubię wszystko co ma związek z fantastyką itp.
Ostatnio na bieżąco oglądam te seriale:
Doctor Who
Grimm
iZombie
Lucifer
Marvels Agents of S.H.I.E.L.D
Marvels Agent Carter
Shadowhunters
Supergirl
The Flash
A dorywczo jeszcze kilka innych. Matko, kiedy ja na to czas znajduję? Ale w sumie to zwykle robię dwie rzeczy na raz: oglądam serial i coś jeszcze. Angielski znam dość by nie musieć się martwić przegapionymi napisami. Hmm... Bez dodatkowych zajęć to oglądam jedynie Doctora Who; uwielbiam ten serial <3
Ostatnio na bieżąco oglądam te seriale:
Doctor Who
Grimm
iZombie
Lucifer
Marvels Agents of S.H.I.E.L.D
Marvels Agent Carter
Shadowhunters
Supergirl
The Flash
A dorywczo jeszcze kilka innych. Matko, kiedy ja na to czas znajduję? Ale w sumie to zwykle robię dwie rzeczy na raz: oglądam serial i coś jeszcze. Angielski znam dość by nie musieć się martwić przegapionymi napisami. Hmm... Bez dodatkowych zajęć to oglądam jedynie Doctora Who; uwielbiam ten serial <3
- kusiukus
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 481
- Rejestracja: 18 lutego 2016, 22:57
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Seriale
A domek z kart? Jacyś koneserzy?
Re: Seriale
Dziś wieczorem będzie 3 odcinek nowego sezonu
- michael_s
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 2903
- Rejestracja: 09 maja 2014, 15:38
- Lokalizacja: Szczecin i okolice
Re: Seriale
Koniecznie od razu obejrzyj czwarty! Jest moc! Wczoraj po czwartym od razu musiałem obejrzeć piaty i szósty.Ania pisze:Dziś wieczorem będzie 3 odcinek nowego sezonu
Dzisiaj siódmy.
Posiadam: 73 pudełka, 588700 elementów
Dotychczas ułożone: 36 obrazków, 214700 elementów
Aktualnie układam: Ravensburger 18000 Skylines of the World http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=5953
Dotychczas ułożone: 36 obrazków, 214700 elementów
Aktualnie układam: Ravensburger 18000 Skylines of the World http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=5953
- kusiukus
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 481
- Rejestracja: 18 lutego 2016, 22:57
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Seriale
Ja mam wszystkie, czekam na tłumaczenie i ciągiem obejrzę chyba.
Re: Seriale
Wszystkie są w pełni legalne na netflix (pierwszy miesiąc za free) tylko tłumaczenia na chwile obecną brak.
Re: Seriale
Pytanie trochę z innej beczki:
czy ktoś oglądał serial Prokuratorzy i może mi powiedzieć, z ilu elementów jest pokazywany Sąd ostateczny Memlinga?
czy ktoś oglądał serial Prokuratorzy i może mi powiedzieć, z ilu elementów jest pokazywany Sąd ostateczny Memlinga?
- michael_s
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 2903
- Rejestracja: 09 maja 2014, 15:38
- Lokalizacja: Szczecin i okolice
Re: Seriale
Wystarczy poszperać na forum:bkiaw13 pisze:Pytanie trochę z innej beczki:
czy ktoś oglądał serial Prokuratorzy i może mi powiedzieć, z ilu elementów jest pokazywany Sąd ostateczny Memlinga?
http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=19&t=1490
Niezamaco.
Posiadam: 73 pudełka, 588700 elementów
Dotychczas ułożone: 36 obrazków, 214700 elementów
Aktualnie układam: Ravensburger 18000 Skylines of the World http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=5953
Dotychczas ułożone: 36 obrazków, 214700 elementów
Aktualnie układam: Ravensburger 18000 Skylines of the World http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=5953
Re: Seriale
Dzięki, ale ten wątek jakoś mi umknąłmichael_s pisze:
Wystarczy poszperać na forum:
http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=19&t=1490
Niezamaco.
Re: Seriale
W trzecim było to czego się w sumie spodziewałam w tym sezonie, ale czwarty mnie trochę zaskoczył - ładny zwrot akcji. Dziś ciąg dalszymichael_s pisze: Koniecznie od razu obejrzyj czwarty! Jest moc! Wczoraj po czwartym od razu musiałem obejrzeć piaty i szósty.
Dzisiaj siódmy.
- Marcin S. Puzzler
- Administrator
- Posty: 5335
- Rejestracja: 17 lutego 2012, 23:08
- Lokalizacja: Kiedyś Cz-wa teraz spod Cz-wy :)
Re: Seriale
3 poprzednie sezony miałem z lektorem i się b. do niego przyzwyczaiłem.kusiukus pisze:A domek z kart? Jacyś koneserzy?
Teraz - z czcionką - jest trochę dziwnie
Choć znakomitą część filmów oglądamy z czcionką to w "House of Cards" wolę lektora.
- kusiukus
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 481
- Rejestracja: 18 lutego 2016, 22:57
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Seriale
Znakomity serial, ale bez żadnego lektora. Nie rozumiem angielskiego perfekcyjnie, ale z rozmówkami w oryginalnym języku ogląda się o niebo lepiej.