Reklamacje

Podział wg tematyki, ilości elementów, autorów. Ogólne dyskusje o puzzlach. Pytania, porady i nowości.
Awatar użytkownika
Kacper_Potocki
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 280
Rejestracja: 03 lip 2015, 12:28
Kontakt:

Reklamacje

Post autor: Kacper_Potocki » 13 lip 2015, 11:38

Do tej pory dwa razy zgłaszaliśmy reklamacje.

Castorland 3000 - okazało się, że brakuje jednego puzzla ramki. Zgłosiliśmy przez internet, a producent poprosił o podesłanie zdjęcia całego ułożonego obrazu oraz wypełnienia formularza reklamacyjnego. Kilka dni później otrzymaliśmy informację, że nie wysyłają pojedynczych elementów, ale otrzymamy nowe puzzle. Kilka dni później listonosz przyniósł paczkę.

Clementoni 3000. Brakowało elementu - tym razem w samym środku. Napisałem mail do sklepu, który sprzedał puzzle, a sklep powiedział, że raczej zostanie odrzucona, gdyż Clementoni ma bardzo restrykcyjne metody pakowania. Po tygodniu napisał, że importer przyjmie reklamację. W między czasie ja napisałem do importera, ten wysłał nam formularz reklamacyjny i powiedział, że reklamacja zostanie uwzględniona. Sprawa w tym momencie się zakończyła, gdyż brakujący element się odnalazł pod łóżkiem.

A jakie macie doświadczenia z reklamacjami?

Awatar użytkownika
ikulina
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 117
Rejestracja: 24 wrz 2015, 18:39
Lokalizacja: Pomorskie

Re: Reklamacje

Post autor: ikulina » 26 wrz 2015, 18:22

Ja na razie nie mam żadnych doświadczeń, ale kupiłam ostatnio puzzle i brakuje aż 10 elementów... :( Zdaje mi się,że będę musiała wysłać ten formularz do Clementoni, mam nadzieję, że uwzględnią reklamację, tymbardziej że obraz planowałam powiesić w pokoju :|

Awatar użytkownika
Merlin
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 613
Rejestracja: 25 mar 2015, 15:20
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: Reklamacje

Post autor: Merlin » 20 paź 2015, 22:03

ikulina pisze:Ja na razie nie mam żadnych doświadczeń, ale kupiłam ostatnio puzzle i brakuje aż 10 elementów... :( Zdaje mi się,że będę musiała wysłać ten formularz do Clementoni, mam nadzieję, że uwzględnią reklamację, tymbardziej że obraz planowałam powiesić w pokoju :|
o kurde, to faktycznie sporo brakuje.. aż dziwne.. a jaki to obrazek? tak z ciekwości pytam ;p

Awatar użytkownika
Ania
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 726
Rejestracja: 24 wrz 2015, 16:20

Re: Reklamacje

Post autor: Ania » 20 paź 2015, 22:53

O wczoraj szukałam tego wątku ;) Wczoraj napisałam mail do Trefla chcąc zareklamować puzzle które dałam Mamie na urodziny. Zapytałam jak wygląda procedura reklamacyjna, załączając przy tym foty puzzli (brak jednego elementu z ramki). Odpowiedź dostałam po 9 minutach :D a było już jakieś 20 minut po 18 ;) Procedura prosta, wysłać zwykłą pocztą: wypełniony formularz który dostałam mailem + 3 puzzle + kod kreskowy z pudełka i mamy dostać nowe puzzle. Co dalej zobaczymy :)

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3272
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Reklamacje

Post autor: leżak » 20 paź 2015, 23:26

Ania pisze:O wczoraj szukałam tego wątku ;) Wczoraj napisałam mail do Trefla chcąc zareklamować puzzle które dałam Mamie na urodziny. Zapytałam jak wygląda procedura reklamacyjna, załączając przy tym foty puzzli (brak jednego elementu z ramki). Odpowiedź dostałam po 9 minutach :D a było już jakieś 20 minut po 18 ;) Procedura prosta, wysłać zwykłą pocztą: wypełniony formularz który dostałam mailem + 3 puzzle + kod kreskowy z pudełka i mamy dostać nowe puzzle. Co dalej zobaczymy :)
Wow! Nie próżnują :)

chomik
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 28
Rejestracja: 24 paź 2015, 0:31

Re: Reklamacje

Post autor: chomik » 27 lis 2015, 16:12

Wie ktoś może jak wygląda sprawa z reklamacją puzzli Heye? Kupiłam ostatnio dla znajomego mapę 3k i po ułożeniu brakuje 1 elementu w Afryce. Raczej nie ma możliwości żeby zaginął. I trche lipa, bo chciał sobie oprawić..

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3272
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Reklamacje

Post autor: leżak » 30 lis 2015, 14:19

chomik pisze:Wie ktoś może jak wygląda sprawa z reklamacją puzzli Heye? Kupiłam ostatnio dla znajomego mapę 3k i po ułożeniu brakuje 1 elementu w Afryce. Raczej nie ma możliwości żeby zaginął. I trche lipa, bo chciał sobie oprawić..
A gdzie były kupione. Ja zgłosiłam reklamację u sprzedawcy. Uznali ale nadal czekam na zakończenie procedury.

chomik
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 28
Rejestracja: 24 paź 2015, 0:31

Re: Reklamacje

Post autor: chomik » 30 lis 2015, 14:51

Bonito.pl
Dzwoniłam na infolinie, pani powiedziała, że nie mają już tych puzzli w sklepie. Poprosiła mnie o przesłanie zdjęć ułożonych puzzli i że zobaczą co da się zrobić, ale nic nie może obiecać.

doman89
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2015, 10:57

Re: Reklamacje

Post autor: doman89 » 04 gru 2015, 11:02

Witam, w prezencie ślubnym dostaliśmy puzzle clementoni minions 1000 impossible puzzle. Po 2 miesiącach udało sie ułożyć, ale okazało sie, ze brakuje 2 elementów całej układanki. Wysłałem kartę wraz z kodem kreskowym z pudełka i zobaczymy czy rozpatrzą brak elementow i przyślą nowe puzzle... Mam pytanie do Was czy jest szansa, ze dostaniemy puzzle z takimi samymi elementami czy trzeba będzie układać 1000 elektowi na nowo?

Awatar użytkownika
Marcin S. Puzzler
Administrator
Posty: 3892
Rejestracja: 17 lut 2012, 23:08
Lokalizacja: Kiedyś Cz-wa teraz spod Cz-wy :)

Re: Reklamacje

Post autor: Marcin S. Puzzler » 04 gru 2015, 15:55

doman89 pisze:Witam, w prezencie ślubnym dostaliśmy puzzle clementoni minions 1000 impossible puzzle. Po 2 miesiącach udało sie ułożyć, ale okazało sie, ze brakuje 2 elementów całej układanki. Wysłałem kartę wraz z kodem kreskowym z pudełka i zobaczymy czy rozpatrzą brak elementow i przyślą nowe puzzle... Mam pytanie do Was czy jest szansa, ze dostaniemy puzzle z takimi samymi elementami czy trzeba będzie układać 1000 elektowi na nowo?
Przysłali mi nowe puzzle ale nie wiem czy da się dopasować brakujące elementy (czyli czy wykrojnik jest ten sam) bo stare zdążyłem sprzedać ;)

doman89
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2015, 10:57

Re: Reklamacje

Post autor: doman89 » 04 gru 2015, 17:06

Szkoda, zobaczę jak przyślą. A jeśli będą inne to zabawa będzie na nowo :) dzięki za odpowiedz

Awatar użytkownika
Leilla
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 362
Rejestracja: 10 lip 2015, 15:50

Re: Reklamacje

Post autor: Leilla » 06 gru 2015, 22:53

wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki :evil:

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3272
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Reklamacje

Post autor: leżak » 07 gru 2015, 14:31

Leilla pisze:wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki :evil:
Złóż u sprzedawcy.

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3272
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Reklamacje

Post autor: leżak » 07 gru 2015, 17:02

Za bardzo się cieszyłam, że tak szybko odpowiedzieli i uwzględnili moją reklamację w art-puzzle.
Odpowiedź otrzymałam 19.11.2015 i od tej pory ani widu, ani słychu.
Napisałam kolejnego maila i czekam.

Strasznie irytująca sytuacja, bo mam puzzle z brakiem rozłożone na podłodze. Myślałam, że szybko zostaną podesłane nowe, uzupełnię braki i schowam do pudełka. A tu masz...

Awatar użytkownika
Leilla
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 362
Rejestracja: 10 lip 2015, 15:50

Re: Reklamacje

Post autor: Leilla » 07 gru 2015, 17:44

leżak pisze:
Leilla pisze:wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki :evil:
Złóż u sprzedawcy.
kupowalam w art-puzzle ale niestety nie mam zadnego paragonu ani potwierdzenia ze kupowalam w tym sklepie bo kupilam je juz w sierpniu a dopiero wczoraj zaczelam ukladac, wiec watpie czy mi uwzglednia :(

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3272
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Reklamacje

Post autor: leżak » 07 gru 2015, 17:59

Leilla pisze:
leżak pisze:
Leilla pisze:wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki :evil:
Złóż u sprzedawcy.
kupowalam w art-puzzle ale niestety nie mam zadnego paragonu ani potwierdzenia ze kupowalam w tym sklepie bo kupilam je juz w sierpniu a dopiero wczoraj zaczelam ukladac, wiec watpie czy mi uwzglednia :(
Masz przecież historię zamówień na swoim koncie :)
Podaj nr zamówienia.

Awatar użytkownika
michael_s
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 2734
Rejestracja: 09 maja 2014, 15:38
Lokalizacja: Szczecin i okolice

Re: Reklamacje

Post autor: michael_s » 07 gru 2015, 18:32

Leilla pisze:
leżak pisze:
Leilla pisze:wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki :evil:
Złóż u sprzedawcy.
kupowalam w art-puzzle ale niestety nie mam zadnego paragonu ani potwierdzenia ze kupowalam w tym sklepie bo kupilam je juz w sierpniu a dopiero wczoraj zaczelam ukladac, wiec watpie czy mi uwzglednia :(
A nie przysłali na maila jakiegoś potwierdzenia/faktury etc.?

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3272
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Reklamacje

Post autor: leżak » 07 gru 2015, 19:07

Paragon przysyłany zawsze w przesyłce z puzzlami.

Naprawdę powinien wystarczyć nr zamówienia.
Zalogować się na art-puzzle.pl i wejść w historię zamówień.

Awatar użytkownika
mariareis
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1423
Rejestracja: 12 paź 2014, 8:00

Re: Reklamacje

Post autor: mariareis » 07 gru 2015, 21:01

leżak pisze:Za bardzo się cieszyłam, że tak szybko odpowiedzieli i uwzględnili moją reklamację w art-puzzle.
Odpowiedź otrzymałam 19.11.2015 i od tej pory ani widu, ani słychu.
Napisałam kolejnego maila i czekam.

Strasznie irytująca sytuacja, bo mam puzzle z brakiem rozłożone na podłodze. Myślałam, że szybko zostaną podesłane nowe, uzupełnię braki i schowam do pudełka. A tu masz...
Zadzwoń do nich, dowiesz się o co chodzi. Ostatnio mieli kłopoty z formularzem kontaktowym. Też pisałam do nich dwa razy, w końcu zadzwoniłam i okazało sie, że żadnych maili nie dostali. Reklamację rozpatrzyli od ręki po telefonie (ale to chodziło o zwrot pieniedzy, nie o reklamację u producenta).
Moim zdaniem będziesz czekała dłużej, bo oni wysyłają reklamację do Heye.

bejca11
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 10
Rejestracja: 23 lis 2015, 20:57

Re: Reklamacje

Post autor: bejca11 » 08 gru 2015, 14:35

Witam, ja reklamowałam puzzle z trefla. Po ułożeniu gdańska ( 1500 elementów) okazało się, że brakuje około 10 puzzli. Napisałam maila, na drugi dzień dostałam odpowiedź, że mam im wysłać kod kreskowy z opakowania i trzy puzzle. Po około msc przysłali nową paczkę. Jeszcze ich nie układałam ale mam nadzieje, że są kompletne :)

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3272
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Reklamacje

Post autor: leżak » 12 gru 2015, 15:20

Wczoraj otrzymałam przesyłkę z art-puzzle.pl :) Chyba coś im umknęło wcześniej, ale od mojego przypomnienia paczkę otrzymałam błyskawicznie.
Przez cały czas załatwiania reklamacji puzzle z Funky zoo z brakiem miałam rozłożone na podłodze.
Pomyślałam, że jak doślą wyjmę tylko dwa brakujące z ramki i kłopot z głowy.
Przekombinowałam :lol:
Dzisiaj, przy wybieraniu ramki okazało się, że nadesłany Polar Zoo ma inny wykrojnik niż moje wybrakowane - wzór obrazka ten sam, ale inne partie. Do tego jest to już chyba nowsza produkcja, bo moje miały szarą tekturkę, a nadesłane ciemnoniebieską (cholerstwo strasznie się sypie - byłam cała niebieska).
Czeka mnie układanie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Starypryk
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 232
Rejestracja: 27 wrz 2015, 21:58
Lokalizacja: Łódz
Kontakt:

Re: Reklamacje

Post autor: Starypryk » 12 gru 2015, 15:28

"Cała niebieska"
Smerfetka? ;)

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3272
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Reklamacje

Post autor: leżak » 12 gru 2015, 20:27

Starypryk pisze:"Cała niebieska"
Smerfetka? ;)
Smerfetka na pewno nie. Ręce, ciuchy. Taki pył jest nieprzyjemny. Miedzy innymi dlatego nie lubię Ravena, a teraz taki numer Heye wywinęło.

oola
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 106
Rejestracja: 25 gru 2016, 10:00

Re: Reklamacje

Post autor: oola » 02 sty 2017, 18:06

Ravensburger - czy ktoś orientację się jak wygląda reklamacja u nich? Kilka dni temu kupiłam puzzle ich firmy. Po ułożeniu okazało się że brakuje 1 elementu :( . W pokoju mam mało mebli i się w nim nie odkurza więc nie ma szans żebym to ja go zgubiła.
Przebolałabym to ale akurat te puzzle chciałam powiesić na ścianie.

Awatar użytkownika
Artur
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 381
Rejestracja: 05 gru 2016, 12:09

Re: Reklamacje

Post autor: Artur » 02 sty 2017, 18:13

https://www.ravensburger.com/us/start/c ... index.html

Lost Puzzle Pieces?
We cannot replace individual puzzle pieces
If you happen to find that your puzzle is missing a piece, we apologize for this inconvenience. Please feel free to contact us and we will do our utmost to help. However, due to our production process we cannot supply single puzzle pieces. To ensure the highest puzzle quality our puzzle tools are rebuilt by hand after about every 60,000 units. This means that Puzzle pieces from different production runs are cut differently and cannot be used for puzzles from previous production runs.

Ten sam wzór różne sztance - znam to z autopsji :?
Aczkolwiek można do nich napisać, nie zaszkodzi chyba.

oola
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 106
Rejestracja: 25 gru 2016, 10:00

Re: Reklamacje

Post autor: oola » 02 sty 2017, 18:25

Jezeli napisze w języku polskim to coś z tego wyjdzie czy powinnam napisać po angielsku?

Awatar użytkownika
Artur
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 381
Rejestracja: 05 gru 2016, 12:09

Re: Reklamacje

Post autor: Artur » 02 sty 2017, 18:29

Ja pisałem wiadomość po angielsku w formularzu z linka, natomiast później przekierowali ją sobie wewnętrznie do Polski. U siebie nie mieli takich puzzli na stanie a kontaktu do polskiego dystrybutora nie udało mi się wtedy znaleźć :?
Ewentualnie jak znajdziesz kontakt w PL to może napisz krajowo najpierw :)

oola
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 106
Rejestracja: 25 gru 2016, 10:00

Re: Reklamacje

Post autor: oola » 04 sty 2017, 12:39

Artur pisze:https://www.ravensburger.com/us/start/c ... index.html

Lost Puzzle Pieces?
We cannot replace individual puzzle pieces
If you happen to find that your puzzle is missing a piece, we apologize for this inconvenience. Please feel free to contact us and we will do our utmost to help. However, due to our production process we cannot supply single puzzle pieces. To ensure the highest puzzle quality our puzzle tools are rebuilt by hand after about every 60,000 units. This means that Puzzle pieces from different production runs are cut differently and cannot be used for puzzles from previous production runs.

Ten sam wzór różne sztance - znam to z autopsji :?
Aczkolwiek można do nich napisać, nie zaszkodzi chyba.
Hm 02.01.2017 wysłałam zgłoszenie o brakującym elemencie pod podany adres: https://www.ravensburger.com/common/start/index.html
Do dzisiaj cisza, wczoraj wysłałam wiadomość pod podany przez ciebie link. Teraz jak czytam o podejściu różnych producentów do reklamacji to najlepiej sprawdza się Trefl. Jeżeli dalej nie otrzymam wiadomości od Ravensburgera to raczej już nic od nich nie kupie (no chyba, że używki z obietnicą sprzedawcy co do kompletności).

Awatar użytkownika
Artur
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 381
Rejestracja: 05 gru 2016, 12:09

Re: Reklamacje

Post autor: Artur » 04 sty 2017, 12:46

Wiesz co, nie pamiętam ile czasu minęło u mnie do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego, ale na 95% było to kilka dni. Zawsze daję sobie 7-14 dni na rozpatrzenie sprawy przez producenta i odzew z jego strony, ponieważ wychodze z założenia, że jesteśmy tylko ludźmi i zdarzaja się różne sytuacje :)
Natomiast po upływie wyżej wspomnianego terminu piszę maila drugi raz. Bardzo stanowczego maila, gdzie wymieniam wszystko co mi leży na wątrobie na czele z zignorowaniem mnie jako klienta, itd. i w ciągu 24h zawsze mam odpowiedź :twisted:

oola
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 106
Rejestracja: 25 gru 2016, 10:00

Re: Reklamacje

Post autor: oola » 04 sty 2017, 12:57

Tak to bym mogła po polsku ale nie po angielsku :lol:
Dobra poczekam, pożyjemy zobaczymy....
Aha i dziękuje za pomoc :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Puzzle - dział ogólny”