Reklamacje

Podział wg tematyki, ilości elementów, autorów. Ogólne dyskusje o puzzlach. Pytania, porady i nowości.
Awatar użytkownika
Artur
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 381
Rejestracja: 05 gru 2016, 12:09

Re: Reklamacje

Post autor: Artur » 04 sty 2017, 13:05

Trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie reklamacji :)
Gdybyś miała jakieś problemy to chętnie pomogę.

Awatar użytkownika
Bimbosz
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 558
Rejestracja: 30 mar 2016, 23:43
Lokalizacja: Silesia, Koszęcin

Re: Reklamacje

Post autor: Bimbosz » 05 sty 2017, 9:40

Trefl ? Szybko ? Koleżanka reklamował 3tys elementów puzzle na początku grudnia - było potwierdzone ze do 15 grudnia będą wysłane i co ? Jest 5 stycznia -6 wysłanych mieli od 15 grudnia i zero odpowiedzi ..

Ja reklamowałen z końcem pazdziernika clementoni. 4 listopada przyjęli reklamacje . Do 21 listopada miały być wysłane puzzle . Mamy 5 stycznia i cisza, brak puzzli -dodam że 24 grudnia dostałem wiadomość ze maja urlopy i najwcześniej dostane odpowiedz na mejla 18 stycznia. Puzzli nadal brak :)
Sprzedać to pierwsi a jak reklamować to mają klienta gdzieś. .
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu :?

Awatar użytkownika
michael_s
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 2742
Rejestracja: 09 maja 2014, 15:38
Lokalizacja: Szczecin i okolice

Re: Reklamacje

Post autor: michael_s » 05 sty 2017, 15:01

Gorący okres świąteczno-noworoczny. Trudna sprawa.
Posiadam: 72 pudełka, 584700 elementów
Dotychczas ułożone: 35 obrazków, 206700 elementów
Ostatnio ułożone: Educa 18000 St. Columba Altarpiece viewtopic.php?f=124&t=4335

oola
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 106
Rejestracja: 25 gru 2016, 10:00

Re: Reklamacje

Post autor: oola » 05 sty 2017, 15:21

michael_s pisze:Gorący okres świąteczno-noworoczny. Trudna sprawa.
To samo pomyślałam. A jeszcze dochodzi inwentaryzacja i masa innych spraw które robią zamieszanie w firmach z początkiem roku.

Wczoraj otrzymałam odpowiedź. Było krótko: wyrazy współczucia i prośba o podanie kodu kreskowego. Odpisałam i będę czekać. Myślę że do końca stycznia otrzymam jakieś informacje.

A.N.
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 33
Rejestracja: 04 lis 2016, 17:15

Re: Reklamacje

Post autor: A.N. » 05 sty 2017, 20:37

A ja po mojej pierwszej reklamacji puzzli jestem baaardzo pozytywnie zaskoczona.
Dwa dni temu w Castorlandzie złożyłam reklamację - brakowało mi jednego elementu a puzzle były nowe bo to prezent świąteczny był, a dzisiaj rano otrzymałam paczkę z nowymi puzzlami.

Awatar użytkownika
Bimbosz
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 558
Rejestracja: 30 mar 2016, 23:43
Lokalizacja: Silesia, Koszęcin

Re: Reklamacje

Post autor: Bimbosz » 06 sty 2017, 9:10

A.N. pisze:A ja po mojej pierwszej reklamacji puzzli jestem baaardzo pozytywnie zaskoczona.
Dwa dni temu w Castorlandzie złożyłam reklamację - brakowało mi jednego elementu a puzzle były nowe bo to prezent świąteczny był, a dzisiaj rano otrzymałam paczkę z nowymi puzzlami.
zależy jak trafisz, ja raz składałem i też, np w poniedziałek złożyłem a do końca tygodnia były nowe puzzle, niemalże od ręki, drugi raz reklamowałem i chyba dwa miesiące musiałem się upominać bo nie odpisywali i nie wysyłali puzzli, nawet mnie kłamał że np puzzle wysłane 12 stycznia a na przesyłce była data 28styczeń itp ...
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu :?

oola
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 106
Rejestracja: 25 gru 2016, 10:00

Re: Reklamacje

Post autor: oola » 06 sty 2017, 9:18

Tak z ciekawości puzzle lub pojedyncze elementy są wysyłane pocztą czy kurierem? A jak pocztą to przesyłką poleconą czy zwykłą ?
Jeżeli wyślą mi niezarejestrowaną przesyłkę to na bank zginie w drodze lub ze skrzynki... :evil:

Awatar użytkownika
Bimbosz
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 558
Rejestracja: 30 mar 2016, 23:43
Lokalizacja: Silesia, Koszęcin

Re: Reklamacje

Post autor: Bimbosz » 06 sty 2017, 9:26

oola pisze:Tak z ciekawości puzzle lub pojedyncze elementy są wysyłane pocztą czy kurierem? A jak pocztą to przesyłką poleconą czy zwykłą ?
Jeżeli wyślą mi niezarejestrowaną przesyłkę to na bank zginie w drodze lub ze skrzynki... :evil:
mi zawsze kurierem wysylali, jak reklamuje się nawet 3 puzzle to wysyłają całe nowe. Chociaż raz zgłosiłem w castorlandzie że brakowało całego jednego paska ramki, to napisali mi że to niemożliwe i kazali wysłać całe puzzle złożone kurierem. Jak napisałem że super, ale puzzle kosztowały 16zł a tutaj kurierem 20zł wysyłka to mi się nie opłaca, wole lecieć kupić nowe i odpisali że im przykro że mnie to spotkało i nie mogą nic poradzić i bye .
a to były jakieś 1500szt chyba
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu :?

oola
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 106
Rejestracja: 25 gru 2016, 10:00

Re: Reklamacje

Post autor: oola » 06 sty 2017, 9:35

Czyli wychodzi, że czasem bezpieczniej kupić używane od zaufanego sprzedawcy.
Niby puzzle takie spokojne hobby a tu wychodzi że jednak nie.

haskien
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1
Rejestracja: 09 sty 2017, 19:56

Re: Reklamacje

Post autor: haskien » 09 sty 2017, 20:00

A ja zadam pytanie trochę z innej strony. Czy reklamacja w Clementoni, a dokładnej sama dostawa puzzli do klienta jest płatna?
Już mówię o co chodzi. Dziecko dostało puzzle jako prezent, fabrycznie brak 3 elementów. Wymiana korespondencji z Clementoni i wysłany formularz mailem. W odpowiedzi informacja, że dostarczeniem nowych puzzli zajmie się oddział włoski. Po chwili zacząłem sobie zadawać pytanie- reklamacja reklamacją, ale dostaje nowy zestaw i kto pokrywa koszty przesyłki?
Może to głupie i naiwne, ale nie chce się wpakować w dodatkowe koszty.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Marcin S. Puzzler
Administrator
Posty: 3899
Rejestracja: 17 lut 2012, 23:08
Lokalizacja: Kiedyś Cz-wa teraz spod Cz-wy :)

Re: Reklamacje

Post autor: Marcin S. Puzzler » 09 sty 2017, 22:04

haskien pisze:Czy reklamacja w Clementoni, a dokładnej sama dostawa puzzli do klienta jest płatna?
Clementoni przysłało mi reklamowane puzzle bez żadnych opłat z mojej strony:
http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?p=8625#p8625

Awatar użytkownika
Bimbosz
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 558
Rejestracja: 30 mar 2016, 23:43
Lokalizacja: Silesia, Koszęcin

Re: Reklamacje

Post autor: Bimbosz » 09 sty 2017, 23:57

"zajmuje się oddział włoski" a dokładnie chodzi o to że puzzle nie istnieją fizycznie, z polski poszło polecenie wyprodukowania nowych puzzli, jak się włochom zachce to zrobią, później wyślą wraz z innymi puzzlami z magazynu do polskiego oddziału, tam ktoś przepakuje puzzle i nada kurierem do Ciebie .
Też tak myślałem za pierwszym razem, że paczka przyjdzie do mnie z włoch a tu lipton.
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu :?

Szajba
Czwarty stopień puzzlomaniactwa
Czwarty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 181
Rejestracja: 22 lis 2016, 19:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Reklamacje

Post autor: Szajba » 19 sty 2017, 13:59

To i ja się podzielę swoimi doświadczeniami z reklamacji. Padło akurat na Clementoni. Czasowo zamknęło się to w przedziale 01.12.2016-17.01.2017, biorąc pod uwagę przerwę świąteczną myślę, że całkiem niezły wynik.
01.12.16- mail do oddziału polskiego z opisem wady, tego samego dnia mail zwrotny z prośbą o przesłanie formularza reklamacyjnego i informacja, że oddział włoski przyśle nowy woreczek.
05.12.16- wysłałam formularz pocztą.
16.12.16- ponowny mail z informacja o przyjęciu reklamacji i podesłaniu nowego woreczka.
21.12.16- zostały wysłane z magazynu we Włoszech.
17.01.17- kurier Fedexu wręcza mi paczkę.
Szerzej o powodzie reklamacji tutaj: viewtopic.php?f=305&t=3066
Ostatnio zmieniony 19 sty 2017, 15:19 przez Szajba, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bimbosz
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 558
Rejestracja: 30 mar 2016, 23:43
Lokalizacja: Silesia, Koszęcin

Re: Reklamacje

Post autor: Bimbosz » 19 sty 2017, 15:02

A ja dalej czekam. Clementoni milczy mimo że napisałem już 2 wiadomości i dalej cisza . 3 mc a puzzli nie ma
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu :?

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3272
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Reklamacje

Post autor: leżak » 19 sty 2017, 18:01

na kłopoty - UOKiK. Może pomogą.

Awatar użytkownika
Bimbosz
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 558
Rejestracja: 30 mar 2016, 23:43
Lokalizacja: Silesia, Koszęcin

Re: Reklamacje

Post autor: Bimbosz » 19 sty 2017, 18:48

leżak pisze:na kłopoty - UOKiK. Może pomogą.

hahahaha, dwa razy korzystałem, raz z blaszanym garażem a raz z reklamacją telefonu i podsumowując moje przeżycia, te stare pi..y powinny być wy.ebane na zbity pysk bo tylko pieniądze z podatków marnują.
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu :?

oola
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 106
Rejestracja: 25 gru 2016, 10:00

Re: Reklamacje

Post autor: oola » 26 sty 2017, 16:36

A więc tak... po kilku dniach dostałam odpowiedź od Ravensburgera, że bardzo im przykro za zaistniałą sytuacje ale nie mają już tych puzzli (Colin Thompson - Dziwaczna księgarnia 2) i mam kontaktować się ze sklepem. Sklep bez problemu przyjął reklamację, na własny koszt przysłali kuriera i na własny koszt mieli odesłać nową paczkę. Tak więc duży plus dla sklepu, wszystko poszło sprawnie i szybko.

Na marginesie dodam, że zaproponowałam im inne rozwiązanie, na które bez problemu się zgodzili. Tak więc zatrzymałam swój wybrakowany egzemplarz (jestem z nim związana emocjonalnie :oops: ) oraz dostałam rabat na zakup innego wzoru, jego wysyłkę do mnie pokrył sklep. Koniec :)

Awatar użytkownika
Artur
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 381
Rejestracja: 05 gru 2016, 12:09

Re: Reklamacje

Post autor: Artur » 26 sty 2017, 17:36

Ciesze się z pozytywnego rozwiązania sprawy :)

The_riddle
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 113
Rejestracja: 04 lut 2017, 23:35
Lokalizacja: Kraków

Re: Reklamacje

Post autor: The_riddle » 24 kwie 2017, 15:30

Ja jak na razie reklamowałam puzzle trefla _ panoramę Domki z groningen viewtopic.php?f=333&t=3316

I tak reklamację złożyłam
1) 4 lutego - wysyłka maila ze zdjęciami
2) 5 lutego - mail od trefla z formularzem do wypełnienia odesłany w tym samym dniu
3) 6 lutego - telefoniczne zapytanie czy formularz doszedł i informacje, że reklamacja jest rozpatrzona i takie same puzzle są do mnie wysyłane
4) 24 lutego - z braku kontaktu i puzzli wysyłka maila z pytaniem o status reklamacji; w tym samym dniu otrzymałam maila od Trefla, że wysyłka będzie realizowana na początku przyszłego tygodnia (więc na początku marca)
5) 20 marca - z braku kontaktu i puzzli (znowu) wysyłka maila z pytaniem co i jak
6) 3 kwietnia - nadal bez odzewu zadzwoniłam do Trefla - tam dostałam odpowiedź, że okazało się że już danego wzoru nie mają (co mnie ucieszyło) i za to że musiałam tak dłuugo czekać mogę sobie wybrać 2 dowolne wzory z ich strony - do 2000 elementów - więc całkiem miło
7) 19 kwietnia - puzzle dotarły do mnie

Cieszę się, że udało się zakończyć reklamację sukcesem

Awatar użytkownika
Cyber Killer
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1881
Rejestracja: 16 paź 2016, 13:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Reklamacje

Post autor: Cyber Killer » 24 kwie 2017, 15:53

Powiedziałbym że średni to sukces, skoro dostajesz inny produkt niż ten który pierwotnie chcesz mieć.
galeria ułożonych || wymiana/sprzedaż || puzzlowa wishlista || metryczka puzzli

Precz z szarym, jednolitym niebem, zmorą puzzli.
Niech ręka artysty triumfuje nad przeciętnością i dostarcza nam przepięknych fotomanipulacji.

The_riddle
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 113
Rejestracja: 04 lut 2017, 23:35
Lokalizacja: Kraków

Re: Reklamacje

Post autor: The_riddle » 24 kwie 2017, 16:11

Nie, nie...bo ja zaznaczyłam, że wolę inny wzór w zamian bo szczególnie nie byłam przywiazana do tych domków, a nie chciałam układać ich drugi raz .

Awatar użytkownika
Bimbosz
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 558
Rejestracja: 30 mar 2016, 23:43
Lokalizacja: Silesia, Koszęcin

Re: Reklamacje

Post autor: Bimbosz » 24 kwie 2017, 17:31

mało kto chce chyba drugi raz układać to samo, ale ja z powodu że trefl kazał mi wieżę babel rozkompletować i powiedział że chce zdjęcia ułożonych puzzli dopiero wtedy wymieni na nowe te same, i nie pozwolił wybrać innego wzoru, po prostu podziękowałem i dałem sobie spokój.
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu :?

Awatar użytkownika
aerial
Czwarty stopień puzzlomaniactwa
Czwarty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 177
Rejestracja: 25 lut 2017, 18:21

Re: Reklamacje

Post autor: aerial » 24 kwie 2017, 18:50

Nawet jakby dosyłali całe puzzle, to szukanie potem jednego brakującego elementu, np. w elementacji 6000 w jednym worku, to nie wiem czy by mi się chciało to wertować.
Educa chyba normalnie wysyła konkretny puzzel który wskażemy. No ale płaci się premium tej firmie. I chyba mają lepszą technologię produkcji, bo nie ma przesunięcia wykrojnika, i puzzle są identyczne z różnych pudełek. W treflu jest kilkumilimetrowe przesunięcie, sprawdzałem i było w przypadku obu wzorów które układałem, i różniło się za każdym razem, zależnie czyje zdjęcia porównywałem. Więc pewnie jakby nawet mogli wybrać konkretny puzzel i go wysłać, to by wzór na nim nie pasował idealnie.

The_riddle
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 113
Rejestracja: 04 lut 2017, 23:35
Lokalizacja: Kraków

Re: Reklamacje

Post autor: The_riddle » 24 kwie 2017, 18:56

W moim przypadku poza 3 brakującymi puzzlami, miałam 11 zdublowanych. Dlatego myślę, że wystarczyły im zdjęcia.

Awatar użytkownika
tungu
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 41
Rejestracja: 02 kwie 2017, 19:26

Re: Reklamacje

Post autor: tungu » 22 maja 2017, 10:44

31 marca przyjęto w Trefl moją reklamację dotyczącą dużej maty do puzzli- brakowało rzepów (co ciekawe, przy odbiorze zamówionego pudełka kołata mi się po głowie myśl, a wręcz silne przeświadczenie, że czegoś nie będzie w zestawie :!:) Do dziś rzepów ani widu ani słychu. Ciekawe co odpiszą na mojego ponaglającego maila? Swoją drogą ciekawy jest system reklamacji polegający na wysłaniu zdjęć niekompletnego zestawu... Wydaje mi się to troszkę absurdalne...

Edit: 29.05- dziś dotarła przesyłka- nowy zestaw, tak więc mam dodatkową matę i tubę, możliwe że dorobię drugi komplet rzepów na własny użytek i nadwyżkę odsprzedam.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2017, 17:17 przez tungu, łącznie zmieniany 1 raz.

elmirka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 314
Rejestracja: 24 kwie 2017, 8:24
Lokalizacja: Tychy

Re: Reklamacje

Post autor: elmirka » 24 maja 2017, 6:53

W poniedziałek złożyłam reklamację na stronie dobre-książki.com.pl - brakuje narożnego puzzla w Castorlandzie z zamkiem Hluboka, wczoraj dostałam info, że jedzie do mnie ten jeden brak. Co będzie dalej okaże się niedługo, jako że nie ma gwarancji, że będzie pasował ;)

Awatar użytkownika
Klaudia89
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 435
Rejestracja: 22 sty 2016, 11:30
Lokalizacja: Wrocław

Re: Reklamacje

Post autor: Klaudia89 » 20 lip 2017, 17:16

Hej.

W ostatniej układance Ravensburgera brakowało jednego elementu. Napisałam maila do sklepu Gandalf, gdzie kupiłam puzzle. Dzisiaj dostałam odpowiedź:

Witamy serdecznie

W odpowiedzi na złożoną reklamację informujemy, że w tej sytuacji konieczne będzie odesłanie do nas produktu, a my wymienimy te puzzle u dystrybutora na nowe. Inne rozwiązanie (np. dosyłka brakującego elementu) niestety nie jest możliwe.
Proszę odesłać ten produkt listem poleconym na własny koszt lub bez żadnych kosztów przez Paczkomaty - https://szybkiezwroty.pl/ksiegarniagandalf/ - a do przesyłki proszę dołączyć: 1. numer konta na które mamy zwrócić koszty odsyłki (list polecony); 2. numer zamówienia. Nasz adres: GANDALF Sp. z o.o., ul. Beskidzka 37, 91-612 Łódź.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy

Jestem zadowolona, tylko będę musiała jeszcze raz układać :P Dobrze, że to tylko 1000 elementów :lol:
Dla sklepu duży plus ode mnie :)

Zireael
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2017, 16:16

Re: Reklamacje

Post autor: Zireael » 20 lip 2017, 22:09

Jakiś czas temu napisałam do Ravenburger w sprawie 2 zagubionych elementów . Nie znalazłam polskiego przedstawiciela więc po napisałam do niemieckiego . Odpisali dosyć szybko . Opisałam sytuacje , wysłałam zdjęcia . Przekierowali mnie do polskiego zespołu Ravenburger od którego dowiedziałam się że ze względu na ich politykę nie wysyłają brakujących elementów do puzzli poniżej 9 tyś. elementów. Na stronie producenta nic takiego nie było podane a i we wcześniejszych wiadomościach nikt mnie o czymś takim nie poinformował. Mogli uprzedzic mnie już w pierwszym mailu . Póki co spróbuje coś wskurać .

Awatar użytkownika
Klaudia89
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 435
Rejestracja: 22 sty 2016, 11:30
Lokalizacja: Wrocław

Re: Reklamacje

Post autor: Klaudia89 » 21 lip 2017, 11:11

Gdzie kupiłaś te puzzle?

Zireael
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2017, 16:16

Re: Reklamacje

Post autor: Zireael » 21 lip 2017, 23:18

Taniepuzzle

ODPOWIEDZ

Wróć do „Puzzle - dział ogólny”