Reklamacje

Podział wg tematyki, ilości elementów, autorów. Ogólne dyskusje o puzzlach. Pytania, porady i nowości.
angelly
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 7
Rejestracja: 07 wrz 2017, 10:44
Lokalizacja: Czersk, pomorskie

Re: Reklamacje

Post autor: angelly » 22 wrz 2017, 11:17

Podczas urlopu w Niemczech kupiłam Jigsaw Puzzle - 1000 Pieces - Cris Ortega : The Swan Heye, po ułożeniu szok i przerażenie brak 1 elementu i co teraz?! Wiadomość z stronie producenta wysłałam o brakującym puzzlu następnego dnia odpowiedz na mailu od pani zajmującej się brakami, z przeprosinami, z informacją że pakowaniem zajmuje sie maszyna i możne się coś takiego zdarzyć oraz z załączonym formularzem reklamacyjnym i informacja jakie zdjęcia trzeba wykonać (zdjęcie pudełka z obrazkiem puzzli, z kodem kreskowym, ułożonych puzzli z brakiem, zdjęcie woreczka z nr na nim umieszczonym oraz zdjęcie paragonu) w przeciągu 3 dni od wysłania wypełnionego formularza ze zdjęciami odpowiedz ze strony producenta o uznaniu reklamacji, która zostaje przekazana do polskiego przedstawiciela.... w ciągu 2-tygodni otrzymałam nowe zafoliowane pudełko. Sprawa nie trwała nawet m-c :D

krasic
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Pierwszy stopień puzzlomaniactwa
Posty: 11
Rejestracja: 05 gru 2017, 22:13

Re: Reklamacje

Post autor: krasic » 06 gru 2017, 1:30

Ostatnio ułożyłem Castorlanda Torres del Paine Patagonia Chile 1500 elementów brakowało 4 puzzli. Wysłałem maila do producenta, odesłali mi formularz zgłoszeniowy, wypełniłem, zeskanowałem, 2 dni później puka kurier z nowymi puzzlami. Nie ukrywam byłem trochę zdziwiony reklamacje w naszym kraju zawsze bywają problemem. Ogólnie super podejście do klienta i jakość/cena tez jak dla mnie bardzo dobra.

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Puzzle - dział ogólny”