Reklamacje
Re: Reklamacje
Trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie reklamacji
Gdybyś miała jakieś problemy to chętnie pomogę.
Gdybyś miała jakieś problemy to chętnie pomogę.
- Bimbosz
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 561
- Rejestracja: 30 marca 2016, 23:43
- Lokalizacja: Silesia, Koszęcin
Re: Reklamacje
Trefl ? Szybko ? Koleżanka reklamował 3tys elementów puzzle na początku grudnia - było potwierdzone ze do 15 grudnia będą wysłane i co ? Jest 5 stycznia -6 wysłanych mieli od 15 grudnia i zero odpowiedzi ..
Ja reklamowałen z końcem pazdziernika clementoni. 4 listopada przyjęli reklamacje . Do 21 listopada miały być wysłane puzzle . Mamy 5 stycznia i cisza, brak puzzli -dodam że 24 grudnia dostałem wiadomość ze maja urlopy i najwcześniej dostane odpowiedz na mejla 18 stycznia. Puzzli nadal brak
Sprzedać to pierwsi a jak reklamować to mają klienta gdzieś. .
Ja reklamowałen z końcem pazdziernika clementoni. 4 listopada przyjęli reklamacje . Do 21 listopada miały być wysłane puzzle . Mamy 5 stycznia i cisza, brak puzzli -dodam że 24 grudnia dostałem wiadomość ze maja urlopy i najwcześniej dostane odpowiedz na mejla 18 stycznia. Puzzli nadal brak
Sprzedać to pierwsi a jak reklamować to mają klienta gdzieś. .
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu
- michael_s
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 2903
- Rejestracja: 09 maja 2014, 15:38
- Lokalizacja: Szczecin i okolice
Re: Reklamacje
Gorący okres świąteczno-noworoczny. Trudna sprawa.
Posiadam: 73 pudełka, 588700 elementów
Dotychczas ułożone: 36 obrazków, 214700 elementów
Aktualnie układam: Ravensburger 18000 Skylines of the World http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=5953
Dotychczas ułożone: 36 obrazków, 214700 elementów
Aktualnie układam: Ravensburger 18000 Skylines of the World http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?f=124&t=5953
Re: Reklamacje
To samo pomyślałam. A jeszcze dochodzi inwentaryzacja i masa innych spraw które robią zamieszanie w firmach z początkiem roku.michael_s pisze:Gorący okres świąteczno-noworoczny. Trudna sprawa.
Wczoraj otrzymałam odpowiedź. Było krótko: wyrazy współczucia i prośba o podanie kodu kreskowego. Odpisałam i będę czekać. Myślę że do końca stycznia otrzymam jakieś informacje.
Re: Reklamacje
A ja po mojej pierwszej reklamacji puzzli jestem baaardzo pozytywnie zaskoczona.
Dwa dni temu w Castorlandzie złożyłam reklamację - brakowało mi jednego elementu a puzzle były nowe bo to prezent świąteczny był, a dzisiaj rano otrzymałam paczkę z nowymi puzzlami.
Dwa dni temu w Castorlandzie złożyłam reklamację - brakowało mi jednego elementu a puzzle były nowe bo to prezent świąteczny był, a dzisiaj rano otrzymałam paczkę z nowymi puzzlami.
- Bimbosz
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 561
- Rejestracja: 30 marca 2016, 23:43
- Lokalizacja: Silesia, Koszęcin
Re: Reklamacje
zależy jak trafisz, ja raz składałem i też, np w poniedziałek złożyłem a do końca tygodnia były nowe puzzle, niemalże od ręki, drugi raz reklamowałem i chyba dwa miesiące musiałem się upominać bo nie odpisywali i nie wysyłali puzzli, nawet mnie kłamał że np puzzle wysłane 12 stycznia a na przesyłce była data 28styczeń itp ...A.N. pisze:A ja po mojej pierwszej reklamacji puzzli jestem baaardzo pozytywnie zaskoczona.
Dwa dni temu w Castorlandzie złożyłam reklamację - brakowało mi jednego elementu a puzzle były nowe bo to prezent świąteczny był, a dzisiaj rano otrzymałam paczkę z nowymi puzzlami.
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu
Re: Reklamacje
Tak z ciekawości puzzle lub pojedyncze elementy są wysyłane pocztą czy kurierem? A jak pocztą to przesyłką poleconą czy zwykłą ?
Jeżeli wyślą mi niezarejestrowaną przesyłkę to na bank zginie w drodze lub ze skrzynki...
Jeżeli wyślą mi niezarejestrowaną przesyłkę to na bank zginie w drodze lub ze skrzynki...
- Bimbosz
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 561
- Rejestracja: 30 marca 2016, 23:43
- Lokalizacja: Silesia, Koszęcin
Re: Reklamacje
mi zawsze kurierem wysylali, jak reklamuje się nawet 3 puzzle to wysyłają całe nowe. Chociaż raz zgłosiłem w castorlandzie że brakowało całego jednego paska ramki, to napisali mi że to niemożliwe i kazali wysłać całe puzzle złożone kurierem. Jak napisałem że super, ale puzzle kosztowały 16zł a tutaj kurierem 20zł wysyłka to mi się nie opłaca, wole lecieć kupić nowe i odpisali że im przykro że mnie to spotkało i nie mogą nic poradzić i bye .oola pisze:Tak z ciekawości puzzle lub pojedyncze elementy są wysyłane pocztą czy kurierem? A jak pocztą to przesyłką poleconą czy zwykłą ?
Jeżeli wyślą mi niezarejestrowaną przesyłkę to na bank zginie w drodze lub ze skrzynki...
a to były jakieś 1500szt chyba
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu
Re: Reklamacje
Czyli wychodzi, że czasem bezpieczniej kupić używane od zaufanego sprzedawcy.
Niby puzzle takie spokojne hobby a tu wychodzi że jednak nie.
Niby puzzle takie spokojne hobby a tu wychodzi że jednak nie.
Re: Reklamacje
A ja zadam pytanie trochę z innej strony. Czy reklamacja w Clementoni, a dokładnej sama dostawa puzzli do klienta jest płatna?
Już mówię o co chodzi. Dziecko dostało puzzle jako prezent, fabrycznie brak 3 elementów. Wymiana korespondencji z Clementoni i wysłany formularz mailem. W odpowiedzi informacja, że dostarczeniem nowych puzzli zajmie się oddział włoski. Po chwili zacząłem sobie zadawać pytanie- reklamacja reklamacją, ale dostaje nowy zestaw i kto pokrywa koszty przesyłki?
Może to głupie i naiwne, ale nie chce się wpakować w dodatkowe koszty.
Pozdrawiam
Już mówię o co chodzi. Dziecko dostało puzzle jako prezent, fabrycznie brak 3 elementów. Wymiana korespondencji z Clementoni i wysłany formularz mailem. W odpowiedzi informacja, że dostarczeniem nowych puzzli zajmie się oddział włoski. Po chwili zacząłem sobie zadawać pytanie- reklamacja reklamacją, ale dostaje nowy zestaw i kto pokrywa koszty przesyłki?
Może to głupie i naiwne, ale nie chce się wpakować w dodatkowe koszty.
Pozdrawiam
- Marcin S. Puzzler
- Administrator
- Posty: 5336
- Rejestracja: 17 lutego 2012, 23:08
- Lokalizacja: Kiedyś Cz-wa teraz spod Cz-wy :)
Re: Reklamacje
Clementoni przysłało mi reklamowane puzzle bez żadnych opłat z mojej strony:haskien pisze:Czy reklamacja w Clementoni, a dokładnej sama dostawa puzzli do klienta jest płatna?
http://puzzleforum.pl/viewtopic.php?p=8625#p8625
- Bimbosz
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 561
- Rejestracja: 30 marca 2016, 23:43
- Lokalizacja: Silesia, Koszęcin
Re: Reklamacje
"zajmuje się oddział włoski" a dokładnie chodzi o to że puzzle nie istnieją fizycznie, z polski poszło polecenie wyprodukowania nowych puzzli, jak się włochom zachce to zrobią, później wyślą wraz z innymi puzzlami z magazynu do polskiego oddziału, tam ktoś przepakuje puzzle i nada kurierem do Ciebie .
Też tak myślałem za pierwszym razem, że paczka przyjdzie do mnie z włoch a tu lipton.
Też tak myślałem za pierwszym razem, że paczka przyjdzie do mnie z włoch a tu lipton.
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu
-
- Czwarty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 181
- Rejestracja: 22 listopada 2016, 19:20
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Reklamacje
To i ja się podzielę swoimi doświadczeniami z reklamacji. Padło akurat na Clementoni. Czasowo zamknęło się to w przedziale 01.12.2016-17.01.2017, biorąc pod uwagę przerwę świąteczną myślę, że całkiem niezły wynik.
01.12.16- mail do oddziału polskiego z opisem wady, tego samego dnia mail zwrotny z prośbą o przesłanie formularza reklamacyjnego i informacja, że oddział włoski przyśle nowy woreczek.
05.12.16- wysłałam formularz pocztą.
16.12.16- ponowny mail z informacja o przyjęciu reklamacji i podesłaniu nowego woreczka.
21.12.16- zostały wysłane z magazynu we Włoszech.
17.01.17- kurier Fedexu wręcza mi paczkę.
Szerzej o powodzie reklamacji tutaj: viewtopic.php?f=305&t=3066
01.12.16- mail do oddziału polskiego z opisem wady, tego samego dnia mail zwrotny z prośbą o przesłanie formularza reklamacyjnego i informacja, że oddział włoski przyśle nowy woreczek.
05.12.16- wysłałam formularz pocztą.
16.12.16- ponowny mail z informacja o przyjęciu reklamacji i podesłaniu nowego woreczka.
21.12.16- zostały wysłane z magazynu we Włoszech.
17.01.17- kurier Fedexu wręcza mi paczkę.
Szerzej o powodzie reklamacji tutaj: viewtopic.php?f=305&t=3066
Ostatnio zmieniony 19 stycznia 2017, 15:19 przez Szajba, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bimbosz
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 561
- Rejestracja: 30 marca 2016, 23:43
- Lokalizacja: Silesia, Koszęcin
Re: Reklamacje
A ja dalej czekam. Clementoni milczy mimo że napisałem już 2 wiadomości i dalej cisza . 3 mc a puzzli nie ma
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu
- Bimbosz
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 561
- Rejestracja: 30 marca 2016, 23:43
- Lokalizacja: Silesia, Koszęcin
Re: Reklamacje
leżak pisze:na kłopoty - UOKiK. Może pomogą.
hahahaha, dwa razy korzystałem, raz z blaszanym garażem a raz z reklamacją telefonu i podsumowując moje przeżycia, te stare pi..y powinny być wy.ebane na zbity pysk bo tylko pieniądze z podatków marnują.
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu
Re: Reklamacje
A więc tak... po kilku dniach dostałam odpowiedź od Ravensburgera, że bardzo im przykro za zaistniałą sytuacje ale nie mają już tych puzzli (Colin Thompson - Dziwaczna księgarnia 2) i mam kontaktować się ze sklepem. Sklep bez problemu przyjął reklamację, na własny koszt przysłali kuriera i na własny koszt mieli odesłać nową paczkę. Tak więc duży plus dla sklepu, wszystko poszło sprawnie i szybko.
Na marginesie dodam, że zaproponowałam im inne rozwiązanie, na które bez problemu się zgodzili. Tak więc zatrzymałam swój wybrakowany egzemplarz (jestem z nim związana emocjonalnie ) oraz dostałam rabat na zakup innego wzoru, jego wysyłkę do mnie pokrył sklep. Koniec
Na marginesie dodam, że zaproponowałam im inne rozwiązanie, na które bez problemu się zgodzili. Tak więc zatrzymałam swój wybrakowany egzemplarz (jestem z nim związana emocjonalnie ) oraz dostałam rabat na zakup innego wzoru, jego wysyłkę do mnie pokrył sklep. Koniec
Re: Reklamacje
Ciesze się z pozytywnego rozwiązania sprawy
-
- Trzeci stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 113
- Rejestracja: 04 lutego 2017, 23:35
- Lokalizacja: Kraków
Re: Reklamacje
Ja jak na razie reklamowałam puzzle trefla _ panoramę Domki z groningen viewtopic.php?f=333&t=3316
I tak reklamację złożyłam
1) 4 lutego - wysyłka maila ze zdjęciami
2) 5 lutego - mail od trefla z formularzem do wypełnienia odesłany w tym samym dniu
3) 6 lutego - telefoniczne zapytanie czy formularz doszedł i informacje, że reklamacja jest rozpatrzona i takie same puzzle są do mnie wysyłane
4) 24 lutego - z braku kontaktu i puzzli wysyłka maila z pytaniem o status reklamacji; w tym samym dniu otrzymałam maila od Trefla, że wysyłka będzie realizowana na początku przyszłego tygodnia (więc na początku marca)
5) 20 marca - z braku kontaktu i puzzli (znowu) wysyłka maila z pytaniem co i jak
6) 3 kwietnia - nadal bez odzewu zadzwoniłam do Trefla - tam dostałam odpowiedź, że okazało się że już danego wzoru nie mają (co mnie ucieszyło) i za to że musiałam tak dłuugo czekać mogę sobie wybrać 2 dowolne wzory z ich strony - do 2000 elementów - więc całkiem miło
7) 19 kwietnia - puzzle dotarły do mnie
Cieszę się, że udało się zakończyć reklamację sukcesem
I tak reklamację złożyłam
1) 4 lutego - wysyłka maila ze zdjęciami
2) 5 lutego - mail od trefla z formularzem do wypełnienia odesłany w tym samym dniu
3) 6 lutego - telefoniczne zapytanie czy formularz doszedł i informacje, że reklamacja jest rozpatrzona i takie same puzzle są do mnie wysyłane
4) 24 lutego - z braku kontaktu i puzzli wysyłka maila z pytaniem o status reklamacji; w tym samym dniu otrzymałam maila od Trefla, że wysyłka będzie realizowana na początku przyszłego tygodnia (więc na początku marca)
5) 20 marca - z braku kontaktu i puzzli (znowu) wysyłka maila z pytaniem co i jak
6) 3 kwietnia - nadal bez odzewu zadzwoniłam do Trefla - tam dostałam odpowiedź, że okazało się że już danego wzoru nie mają (co mnie ucieszyło) i za to że musiałam tak dłuugo czekać mogę sobie wybrać 2 dowolne wzory z ich strony - do 2000 elementów - więc całkiem miło
7) 19 kwietnia - puzzle dotarły do mnie
Cieszę się, że udało się zakończyć reklamację sukcesem
- Cyber Killer
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 2277
- Rejestracja: 16 października 2016, 13:00
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Reklamacje
Powiedziałbym że średni to sukces, skoro dostajesz inny produkt niż ten który pierwotnie chcesz mieć.
galeria ułożonych || wymiana/sprzedaż || puzzlowa wishlista || metryczka puzzli
Precz z szarym, jednolitym niebem, zmorą puzzli.
Niech ręka artysty triumfuje nad przeciętnością i dostarcza nam przepięknych fotomanipulacji.
Precz z szarym, jednolitym niebem, zmorą puzzli.
Niech ręka artysty triumfuje nad przeciętnością i dostarcza nam przepięknych fotomanipulacji.
-
- Trzeci stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 113
- Rejestracja: 04 lutego 2017, 23:35
- Lokalizacja: Kraków
Re: Reklamacje
Nie, nie...bo ja zaznaczyłam, że wolę inny wzór w zamian bo szczególnie nie byłam przywiazana do tych domków, a nie chciałam układać ich drugi raz .
- Bimbosz
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 561
- Rejestracja: 30 marca 2016, 23:43
- Lokalizacja: Silesia, Koszęcin
Re: Reklamacje
mało kto chce chyba drugi raz układać to samo, ale ja z powodu że trefl kazał mi wieżę babel rozkompletować i powiedział że chce zdjęcia ułożonych puzzli dopiero wtedy wymieni na nowe te same, i nie pozwolił wybrać innego wzoru, po prostu podziękowałem i dałem sobie spokój.
Zapraszam do odwiedzania Mojego profilu
Re: Reklamacje
Nawet jakby dosyłali całe puzzle, to szukanie potem jednego brakującego elementu, np. w elementacji 6000 w jednym worku, to nie wiem czy by mi się chciało to wertować.
Educa chyba normalnie wysyła konkretny puzzel który wskażemy. No ale płaci się premium tej firmie. I chyba mają lepszą technologię produkcji, bo nie ma przesunięcia wykrojnika, i puzzle są identyczne z różnych pudełek. W treflu jest kilkumilimetrowe przesunięcie, sprawdzałem i było w przypadku obu wzorów które układałem, i różniło się za każdym razem, zależnie czyje zdjęcia porównywałem. Więc pewnie jakby nawet mogli wybrać konkretny puzzel i go wysłać, to by wzór na nim nie pasował idealnie.
Educa chyba normalnie wysyła konkretny puzzel który wskażemy. No ale płaci się premium tej firmie. I chyba mają lepszą technologię produkcji, bo nie ma przesunięcia wykrojnika, i puzzle są identyczne z różnych pudełek. W treflu jest kilkumilimetrowe przesunięcie, sprawdzałem i było w przypadku obu wzorów które układałem, i różniło się za każdym razem, zależnie czyje zdjęcia porównywałem. Więc pewnie jakby nawet mogli wybrać konkretny puzzel i go wysłać, to by wzór na nim nie pasował idealnie.
-
- Trzeci stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 113
- Rejestracja: 04 lutego 2017, 23:35
- Lokalizacja: Kraków
Re: Reklamacje
W moim przypadku poza 3 brakującymi puzzlami, miałam 11 zdublowanych. Dlatego myślę, że wystarczyły im zdjęcia.
Re: Reklamacje
31 marca przyjęto w Trefl moją reklamację dotyczącą dużej maty do puzzli- brakowało rzepów (co ciekawe, przy odbiorze zamówionego pudełka kołata mi się po głowie myśl, a wręcz silne przeświadczenie, że czegoś nie będzie w zestawie ) Do dziś rzepów ani widu ani słychu. Ciekawe co odpiszą na mojego ponaglającego maila? Swoją drogą ciekawy jest system reklamacji polegający na wysłaniu zdjęć niekompletnego zestawu... Wydaje mi się to troszkę absurdalne...
Edit: 29.05- dziś dotarła przesyłka- nowy zestaw, tak więc mam dodatkową matę i tubę, możliwe że dorobię drugi komplet rzepów na własny użytek i nadwyżkę odsprzedam.
Edit: 29.05- dziś dotarła przesyłka- nowy zestaw, tak więc mam dodatkową matę i tubę, możliwe że dorobię drugi komplet rzepów na własny użytek i nadwyżkę odsprzedam.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2017, 17:17 przez tungu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 314
- Rejestracja: 24 kwietnia 2017, 08:24
- Lokalizacja: Tychy
Re: Reklamacje
W poniedziałek złożyłam reklamację na stronie dobre-książki.com.pl - brakuje narożnego puzzla w Castorlandzie z zamkiem Hluboka, wczoraj dostałam info, że jedzie do mnie ten jeden brak. Co będzie dalej okaże się niedługo, jako że nie ma gwarancji, że będzie pasował
- Klaudia89
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 522
- Rejestracja: 22 stycznia 2016, 11:30
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Reklamacje
Hej.
W ostatniej układance Ravensburgera brakowało jednego elementu. Napisałam maila do sklepu Gandalf, gdzie kupiłam puzzle. Dzisiaj dostałam odpowiedź:
Witamy serdecznie
W odpowiedzi na złożoną reklamację informujemy, że w tej sytuacji konieczne będzie odesłanie do nas produktu, a my wymienimy te puzzle u dystrybutora na nowe. Inne rozwiązanie (np. dosyłka brakującego elementu) niestety nie jest możliwe.
Proszę odesłać ten produkt listem poleconym na własny koszt lub bez żadnych kosztów przez Paczkomaty - https://szybkiezwroty.pl/ksiegarniagandalf/ - a do przesyłki proszę dołączyć: 1. numer konta na które mamy zwrócić koszty odsyłki (list polecony); 2. numer zamówienia. Nasz adres: GANDALF Sp. z o.o., ul. Beskidzka 37, 91-612 Łódź.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy
Jestem zadowolona, tylko będę musiała jeszcze raz układać Dobrze, że to tylko 1000 elementów
Dla sklepu duży plus ode mnie
W ostatniej układance Ravensburgera brakowało jednego elementu. Napisałam maila do sklepu Gandalf, gdzie kupiłam puzzle. Dzisiaj dostałam odpowiedź:
Witamy serdecznie
W odpowiedzi na złożoną reklamację informujemy, że w tej sytuacji konieczne będzie odesłanie do nas produktu, a my wymienimy te puzzle u dystrybutora na nowe. Inne rozwiązanie (np. dosyłka brakującego elementu) niestety nie jest możliwe.
Proszę odesłać ten produkt listem poleconym na własny koszt lub bez żadnych kosztów przez Paczkomaty - https://szybkiezwroty.pl/ksiegarniagandalf/ - a do przesyłki proszę dołączyć: 1. numer konta na które mamy zwrócić koszty odsyłki (list polecony); 2. numer zamówienia. Nasz adres: GANDALF Sp. z o.o., ul. Beskidzka 37, 91-612 Łódź.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Pozdrawiamy
Jestem zadowolona, tylko będę musiała jeszcze raz układać Dobrze, że to tylko 1000 elementów
Dla sklepu duży plus ode mnie
Re: Reklamacje
Jakiś czas temu napisałam do Ravenburger w sprawie 2 zagubionych elementów . Nie znalazłam polskiego przedstawiciela więc po napisałam do niemieckiego . Odpisali dosyć szybko . Opisałam sytuacje , wysłałam zdjęcia . Przekierowali mnie do polskiego zespołu Ravenburger od którego dowiedziałam się że ze względu na ich politykę nie wysyłają brakujących elementów do puzzli poniżej 9 tyś. elementów. Na stronie producenta nic takiego nie było podane a i we wcześniejszych wiadomościach nikt mnie o czymś takim nie poinformował. Mogli uprzedzic mnie już w pierwszym mailu . Póki co spróbuje coś wskurać .
- Klaudia89
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 522
- Rejestracja: 22 stycznia 2016, 11:30
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Reklamacje
Gdzie kupiłaś te puzzle?
Re: Reklamacje
Taniepuzzle