Reklamacje
- Kacper_Potocki
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 280
- Rejestracja: 03 lipca 2015, 12:28
- Kontakt:
Reklamacje
Do tej pory dwa razy zgłaszaliśmy reklamacje.
Castorland 3000 - okazało się, że brakuje jednego puzzla ramki. Zgłosiliśmy przez internet, a producent poprosił o podesłanie zdjęcia całego ułożonego obrazu oraz wypełnienia formularza reklamacyjnego. Kilka dni później otrzymaliśmy informację, że nie wysyłają pojedynczych elementów, ale otrzymamy nowe puzzle. Kilka dni później listonosz przyniósł paczkę.
Clementoni 3000. Brakowało elementu - tym razem w samym środku. Napisałem mail do sklepu, który sprzedał puzzle, a sklep powiedział, że raczej zostanie odrzucona, gdyż Clementoni ma bardzo restrykcyjne metody pakowania. Po tygodniu napisał, że importer przyjmie reklamację. W między czasie ja napisałem do importera, ten wysłał nam formularz reklamacyjny i powiedział, że reklamacja zostanie uwzględniona. Sprawa w tym momencie się zakończyła, gdyż brakujący element się odnalazł pod łóżkiem.
A jakie macie doświadczenia z reklamacjami?
Castorland 3000 - okazało się, że brakuje jednego puzzla ramki. Zgłosiliśmy przez internet, a producent poprosił o podesłanie zdjęcia całego ułożonego obrazu oraz wypełnienia formularza reklamacyjnego. Kilka dni później otrzymaliśmy informację, że nie wysyłają pojedynczych elementów, ale otrzymamy nowe puzzle. Kilka dni później listonosz przyniósł paczkę.
Clementoni 3000. Brakowało elementu - tym razem w samym środku. Napisałem mail do sklepu, który sprzedał puzzle, a sklep powiedział, że raczej zostanie odrzucona, gdyż Clementoni ma bardzo restrykcyjne metody pakowania. Po tygodniu napisał, że importer przyjmie reklamację. W między czasie ja napisałem do importera, ten wysłał nam formularz reklamacyjny i powiedział, że reklamacja zostanie uwzględniona. Sprawa w tym momencie się zakończyła, gdyż brakujący element się odnalazł pod łóżkiem.
A jakie macie doświadczenia z reklamacjami?
- ikulina
- Trzeci stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 117
- Rejestracja: 24 września 2015, 18:39
- Lokalizacja: Pomorskie
Re: Reklamacje
Ja na razie nie mam żadnych doświadczeń, ale kupiłam ostatnio puzzle i brakuje aż 10 elementów... Zdaje mi się,że będę musiała wysłać ten formularz do Clementoni, mam nadzieję, że uwzględnią reklamację, tymbardziej że obraz planowałam powiesić w pokoju
- Merlin
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 632
- Rejestracja: 25 marca 2015, 15:20
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: Reklamacje
o kurde, to faktycznie sporo brakuje.. aż dziwne.. a jaki to obrazek? tak z ciekwości pytam ;pikulina pisze:Ja na razie nie mam żadnych doświadczeń, ale kupiłam ostatnio puzzle i brakuje aż 10 elementów... Zdaje mi się,że będę musiała wysłać ten formularz do Clementoni, mam nadzieję, że uwzględnią reklamację, tymbardziej że obraz planowałam powiesić w pokoju
Re: Reklamacje
O wczoraj szukałam tego wątku Wczoraj napisałam mail do Trefla chcąc zareklamować puzzle które dałam Mamie na urodziny. Zapytałam jak wygląda procedura reklamacyjna, załączając przy tym foty puzzli (brak jednego elementu z ramki). Odpowiedź dostałam po 9 minutach a było już jakieś 20 minut po 18 Procedura prosta, wysłać zwykłą pocztą: wypełniony formularz który dostałam mailem + 3 puzzle + kod kreskowy z pudełka i mamy dostać nowe puzzle. Co dalej zobaczymy
- leżak
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3276
- Rejestracja: 16 stycznia 2014, 00:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Reklamacje
Wow! Nie próżnująAnia pisze:O wczoraj szukałam tego wątku Wczoraj napisałam mail do Trefla chcąc zareklamować puzzle które dałam Mamie na urodziny. Zapytałam jak wygląda procedura reklamacyjna, załączając przy tym foty puzzli (brak jednego elementu z ramki). Odpowiedź dostałam po 9 minutach a było już jakieś 20 minut po 18 Procedura prosta, wysłać zwykłą pocztą: wypełniony formularz który dostałam mailem + 3 puzzle + kod kreskowy z pudełka i mamy dostać nowe puzzle. Co dalej zobaczymy
Re: Reklamacje
Wie ktoś może jak wygląda sprawa z reklamacją puzzli Heye? Kupiłam ostatnio dla znajomego mapę 3k i po ułożeniu brakuje 1 elementu w Afryce. Raczej nie ma możliwości żeby zaginął. I trche lipa, bo chciał sobie oprawić..
- leżak
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3276
- Rejestracja: 16 stycznia 2014, 00:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Reklamacje
A gdzie były kupione. Ja zgłosiłam reklamację u sprzedawcy. Uznali ale nadal czekam na zakończenie procedury.chomik pisze:Wie ktoś może jak wygląda sprawa z reklamacją puzzli Heye? Kupiłam ostatnio dla znajomego mapę 3k i po ułożeniu brakuje 1 elementu w Afryce. Raczej nie ma możliwości żeby zaginął. I trche lipa, bo chciał sobie oprawić..
Re: Reklamacje
Bonito.pl
Dzwoniłam na infolinie, pani powiedziała, że nie mają już tych puzzli w sklepie. Poprosiła mnie o przesłanie zdjęć ułożonych puzzli i że zobaczą co da się zrobić, ale nic nie może obiecać.
Dzwoniłam na infolinie, pani powiedziała, że nie mają już tych puzzli w sklepie. Poprosiła mnie o przesłanie zdjęć ułożonych puzzli i że zobaczą co da się zrobić, ale nic nie może obiecać.
Re: Reklamacje
Witam, w prezencie ślubnym dostaliśmy puzzle clementoni minions 1000 impossible puzzle. Po 2 miesiącach udało sie ułożyć, ale okazało sie, ze brakuje 2 elementów całej układanki. Wysłałem kartę wraz z kodem kreskowym z pudełka i zobaczymy czy rozpatrzą brak elementow i przyślą nowe puzzle... Mam pytanie do Was czy jest szansa, ze dostaniemy puzzle z takimi samymi elementami czy trzeba będzie układać 1000 elektowi na nowo?
- Marcin S. Puzzler
- Administrator
- Posty: 5336
- Rejestracja: 17 lutego 2012, 23:08
- Lokalizacja: Kiedyś Cz-wa teraz spod Cz-wy :)
Re: Reklamacje
Przysłali mi nowe puzzle ale nie wiem czy da się dopasować brakujące elementy (czyli czy wykrojnik jest ten sam) bo stare zdążyłem sprzedaćdoman89 pisze:Witam, w prezencie ślubnym dostaliśmy puzzle clementoni minions 1000 impossible puzzle. Po 2 miesiącach udało sie ułożyć, ale okazało sie, ze brakuje 2 elementów całej układanki. Wysłałem kartę wraz z kodem kreskowym z pudełka i zobaczymy czy rozpatrzą brak elementow i przyślą nowe puzzle... Mam pytanie do Was czy jest szansa, ze dostaniemy puzzle z takimi samymi elementami czy trzeba będzie układać 1000 elektowi na nowo?
Re: Reklamacje
Szkoda, zobaczę jak przyślą. A jeśli będą inne to zabawa będzie na nowo dzięki za odpowiedz
Re: Reklamacje
wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki
- leżak
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3276
- Rejestracja: 16 stycznia 2014, 00:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Reklamacje
Złóż u sprzedawcy.Leilla pisze:wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki
- leżak
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3276
- Rejestracja: 16 stycznia 2014, 00:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Reklamacje
Za bardzo się cieszyłam, że tak szybko odpowiedzieli i uwzględnili moją reklamację w art-puzzle.
Odpowiedź otrzymałam 19.11.2015 i od tej pory ani widu, ani słychu.
Napisałam kolejnego maila i czekam.
Strasznie irytująca sytuacja, bo mam puzzle z brakiem rozłożone na podłodze. Myślałam, że szybko zostaną podesłane nowe, uzupełnię braki i schowam do pudełka. A tu masz...
Odpowiedź otrzymałam 19.11.2015 i od tej pory ani widu, ani słychu.
Napisałam kolejnego maila i czekam.
Strasznie irytująca sytuacja, bo mam puzzle z brakiem rozłożone na podłodze. Myślałam, że szybko zostaną podesłane nowe, uzupełnię braki i schowam do pudełka. A tu masz...
Re: Reklamacje
kupowalam w art-puzzle ale niestety nie mam zadnego paragonu ani potwierdzenia ze kupowalam w tym sklepie bo kupilam je juz w sierpniu a dopiero wczoraj zaczelam ukladac, wiec watpie czy mi uwzgledniależak pisze:Złóż u sprzedawcy.Leilla pisze:wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki
- leżak
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3276
- Rejestracja: 16 stycznia 2014, 00:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Reklamacje
Masz przecież historię zamówień na swoim koncieLeilla pisze:kupowalam w art-puzzle ale niestety nie mam zadnego paragonu ani potwierdzenia ze kupowalam w tym sklepie bo kupilam je juz w sierpniu a dopiero wczoraj zaczelam ukladac, wiec watpie czy mi uwzgledniależak pisze:Złóż u sprzedawcy.Leilla pisze:wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki
Podaj nr zamówienia.
- michael_s
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 2903
- Rejestracja: 09 maja 2014, 15:38
- Lokalizacja: Szczecin i okolice
Re: Reklamacje
A nie przysłali na maila jakiegoś potwierdzenia/faktury etc.?Leilla pisze:kupowalam w art-puzzle ale niestety nie mam zadnego paragonu ani potwierdzenia ze kupowalam w tym sklepie bo kupilam je juz w sierpniu a dopiero wczoraj zaczelam ukladac, wiec watpie czy mi uwzgledniależak pisze:Złóż u sprzedawcy.Leilla pisze:wiecie cos odnosnie reklamacji w Heye? wlasnie odfoliowalam nowe puzzle i okazuje sie ze brakuje calej gornej ramki
- leżak
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3276
- Rejestracja: 16 stycznia 2014, 00:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Reklamacje
Paragon przysyłany zawsze w przesyłce z puzzlami.
Naprawdę powinien wystarczyć nr zamówienia.
Zalogować się na art-puzzle.pl i wejść w historię zamówień.
Naprawdę powinien wystarczyć nr zamówienia.
Zalogować się na art-puzzle.pl i wejść w historię zamówień.
Re: Reklamacje
Zadzwoń do nich, dowiesz się o co chodzi. Ostatnio mieli kłopoty z formularzem kontaktowym. Też pisałam do nich dwa razy, w końcu zadzwoniłam i okazało sie, że żadnych maili nie dostali. Reklamację rozpatrzyli od ręki po telefonie (ale to chodziło o zwrot pieniedzy, nie o reklamację u producenta).leżak pisze:Za bardzo się cieszyłam, że tak szybko odpowiedzieli i uwzględnili moją reklamację w art-puzzle.
Odpowiedź otrzymałam 19.11.2015 i od tej pory ani widu, ani słychu.
Napisałam kolejnego maila i czekam.
Strasznie irytująca sytuacja, bo mam puzzle z brakiem rozłożone na podłodze. Myślałam, że szybko zostaną podesłane nowe, uzupełnię braki i schowam do pudełka. A tu masz...
Moim zdaniem będziesz czekała dłużej, bo oni wysyłają reklamację do Heye.
Re: Reklamacje
Witam, ja reklamowałam puzzle z trefla. Po ułożeniu gdańska ( 1500 elementów) okazało się, że brakuje około 10 puzzli. Napisałam maila, na drugi dzień dostałam odpowiedź, że mam im wysłać kod kreskowy z opakowania i trzy puzzle. Po około msc przysłali nową paczkę. Jeszcze ich nie układałam ale mam nadzieje, że są kompletne
- leżak
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3276
- Rejestracja: 16 stycznia 2014, 00:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Reklamacje
Wczoraj otrzymałam przesyłkę z art-puzzle.pl Chyba coś im umknęło wcześniej, ale od mojego przypomnienia paczkę otrzymałam błyskawicznie.
Przez cały czas załatwiania reklamacji puzzle z Funky zoo z brakiem miałam rozłożone na podłodze.
Pomyślałam, że jak doślą wyjmę tylko dwa brakujące z ramki i kłopot z głowy.
Przekombinowałam
Dzisiaj, przy wybieraniu ramki okazało się, że nadesłany Polar Zoo ma inny wykrojnik niż moje wybrakowane - wzór obrazka ten sam, ale inne partie. Do tego jest to już chyba nowsza produkcja, bo moje miały szarą tekturkę, a nadesłane ciemnoniebieską (cholerstwo strasznie się sypie - byłam cała niebieska).
Czeka mnie układanie
Przez cały czas załatwiania reklamacji puzzle z Funky zoo z brakiem miałam rozłożone na podłodze.
Pomyślałam, że jak doślą wyjmę tylko dwa brakujące z ramki i kłopot z głowy.
Przekombinowałam
Dzisiaj, przy wybieraniu ramki okazało się, że nadesłany Polar Zoo ma inny wykrojnik niż moje wybrakowane - wzór obrazka ten sam, ale inne partie. Do tego jest to już chyba nowsza produkcja, bo moje miały szarą tekturkę, a nadesłane ciemnoniebieską (cholerstwo strasznie się sypie - byłam cała niebieska).
Czeka mnie układanie
- Starypryk
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 232
- Rejestracja: 27 września 2015, 21:58
- Lokalizacja: Łódz
Re: Reklamacje
"Cała niebieska"
Smerfetka?
Smerfetka?
- leżak
- Piąty stopień puzzlomaniactwa
- Posty: 3276
- Rejestracja: 16 stycznia 2014, 00:19
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Reklamacje
Smerfetka na pewno nie. Ręce, ciuchy. Taki pył jest nieprzyjemny. Miedzy innymi dlatego nie lubię Ravena, a teraz taki numer Heye wywinęło.Starypryk pisze:"Cała niebieska"
Smerfetka?
Re: Reklamacje
Ravensburger - czy ktoś orientację się jak wygląda reklamacja u nich? Kilka dni temu kupiłam puzzle ich firmy. Po ułożeniu okazało się że brakuje 1 elementu . W pokoju mam mało mebli i się w nim nie odkurza więc nie ma szans żebym to ja go zgubiła.
Przebolałabym to ale akurat te puzzle chciałam powiesić na ścianie.
Przebolałabym to ale akurat te puzzle chciałam powiesić na ścianie.
Re: Reklamacje
https://www.ravensburger.com/us/start/c ... index.html
Lost Puzzle Pieces?
We cannot replace individual puzzle pieces
If you happen to find that your puzzle is missing a piece, we apologize for this inconvenience. Please feel free to contact us and we will do our utmost to help. However, due to our production process we cannot supply single puzzle pieces. To ensure the highest puzzle quality our puzzle tools are rebuilt by hand after about every 60,000 units. This means that Puzzle pieces from different production runs are cut differently and cannot be used for puzzles from previous production runs.
Ten sam wzór różne sztance - znam to z autopsji
Aczkolwiek można do nich napisać, nie zaszkodzi chyba.
Lost Puzzle Pieces?
We cannot replace individual puzzle pieces
If you happen to find that your puzzle is missing a piece, we apologize for this inconvenience. Please feel free to contact us and we will do our utmost to help. However, due to our production process we cannot supply single puzzle pieces. To ensure the highest puzzle quality our puzzle tools are rebuilt by hand after about every 60,000 units. This means that Puzzle pieces from different production runs are cut differently and cannot be used for puzzles from previous production runs.
Ten sam wzór różne sztance - znam to z autopsji
Aczkolwiek można do nich napisać, nie zaszkodzi chyba.
Re: Reklamacje
Jezeli napisze w języku polskim to coś z tego wyjdzie czy powinnam napisać po angielsku?
Re: Reklamacje
Ja pisałem wiadomość po angielsku w formularzu z linka, natomiast później przekierowali ją sobie wewnętrznie do Polski. U siebie nie mieli takich puzzli na stanie a kontaktu do polskiego dystrybutora nie udało mi się wtedy znaleźć
Ewentualnie jak znajdziesz kontakt w PL to może napisz krajowo najpierw
Ewentualnie jak znajdziesz kontakt w PL to może napisz krajowo najpierw
Re: Reklamacje
Hm 02.01.2017 wysłałam zgłoszenie o brakującym elemencie pod podany adres: https://www.ravensburger.com/common/start/index.htmlArtur pisze:https://www.ravensburger.com/us/start/c ... index.html
Lost Puzzle Pieces?
We cannot replace individual puzzle pieces
If you happen to find that your puzzle is missing a piece, we apologize for this inconvenience. Please feel free to contact us and we will do our utmost to help. However, due to our production process we cannot supply single puzzle pieces. To ensure the highest puzzle quality our puzzle tools are rebuilt by hand after about every 60,000 units. This means that Puzzle pieces from different production runs are cut differently and cannot be used for puzzles from previous production runs.
Ten sam wzór różne sztance - znam to z autopsji
Aczkolwiek można do nich napisać, nie zaszkodzi chyba.
Do dzisiaj cisza, wczoraj wysłałam wiadomość pod podany przez ciebie link. Teraz jak czytam o podejściu różnych producentów do reklamacji to najlepiej sprawdza się Trefl. Jeżeli dalej nie otrzymam wiadomości od Ravensburgera to raczej już nic od nich nie kupie (no chyba, że używki z obietnicą sprzedawcy co do kompletności).
Re: Reklamacje
Wiesz co, nie pamiętam ile czasu minęło u mnie do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego, ale na 95% było to kilka dni. Zawsze daję sobie 7-14 dni na rozpatrzenie sprawy przez producenta i odzew z jego strony, ponieważ wychodze z założenia, że jesteśmy tylko ludźmi i zdarzaja się różne sytuacje
Natomiast po upływie wyżej wspomnianego terminu piszę maila drugi raz. Bardzo stanowczego maila, gdzie wymieniam wszystko co mi leży na wątrobie na czele z zignorowaniem mnie jako klienta, itd. i w ciągu 24h zawsze mam odpowiedź
Natomiast po upływie wyżej wspomnianego terminu piszę maila drugi raz. Bardzo stanowczego maila, gdzie wymieniam wszystko co mi leży na wątrobie na czele z zignorowaniem mnie jako klienta, itd. i w ciągu 24h zawsze mam odpowiedź
Re: Reklamacje
Tak to bym mogła po polsku ale nie po angielsku
Dobra poczekam, pożyjemy zobaczymy....
Aha i dziękuje za pomoc
Dobra poczekam, pożyjemy zobaczymy....
Aha i dziękuje za pomoc