2018

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

2018

Post autor: Rafcio » 09 lut 2018, 17:18

Milton Bradley - 500 - Camden Harbor, Maine

ObrazekMilton Bradley 500 - Camden Harbor, Maine by Christian Hathaway, on Flickr

Milton Bradley - 500 - Covered Bridge, Pennsylvania

ObrazekMilton Bradley 500 - Covered Bridge, Pennsylvania by Christian Hathaway, on Flickr

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

Re: 2018

Post autor: Rafcio » 16 lut 2018, 1:44

Juz kiedys to ukladalem, jednak nie zrobilem zdjecia, zatem tym razem powtorka ze zdjeciem :)

Milton Bradley - 500 - Beals Head Harbor Island in Maine

ObrazekMilton Bradley 500 - Beals Head Harbor Island, Maine by Christian Hathaway, on Flickr

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

Re: 2018

Post autor: Rafcio » 16 lut 2018, 1:53

Tak sie sklada ze kilka lat temu odwiedzilem to miejsce. Bylo wowczas bardzo mgliscie, co sie zreszta czesto tutaj ponoc zdarza. Pozbawiony bylem zatem tak pieknego widoku jaki sie tutaj prezentuje.
Nazywa sie to West Quoddy Light czyli latarnia na przyladku West Quoddy. Jest to jeden z tak zwanych czterech kontow Stanow Zjednoczonych. Najbardziej na polnocnywschod wysuniety punkt tegoz kraju.
Na zdjeciu widac latarnie, ktora jest zarazem siedziba ochrony wod pogranicza. Rozciagajaca sie za nia woda to ujscie rzeki St. Croix do Atlantyku a tuz za nim slabo widoczne wybrzeze Prowincji New Brunswick w Kanadzie.

ObrazekMilton Bradley 750 - West Quoddy Light, Maine by Christian Hathaway, on Flickr


a to zdjecie ktore sam zrobilem z tego miejsca:

Obrazek02. West Quoddy State Park by Christian Hathaway, on Flickr

Ann999
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1330
Rejestracja: 25 kwie 2017, 15:29
Lokalizacja: Warszawa / Powiat Warszawski Zachodni

Re: 2018

Post autor: Ann999 » 16 lut 2018, 10:07

Bardzo ładne puzzle :)
Wersja puzzlowa jest dużo łatwiejsza, na Twojej duuuużo nieba :lol:
Puzzle w 2017 roku: 34 obrazy, 36727 elementów
Puzzle w 2018 roku: 19 obrazów, 21975 elementów

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

Re: 2018

Post autor: Rafcio » 16 lut 2018, 14:20

Masz slusznosc, choc w tej puzzlowej wersji niebo tez nie bylo takie latwe. Zaczalem od tej czesci ukladac i zeszlo mi okolo polowy czasu na ukladania calego obrazka.

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

Re: 2018

Post autor: Rafcio » 08 kwie 2018, 20:34

Milton Bradley - 1000 - Norwich, Vermont

ObrazekMilton Bradley 1000 - Norwich Vermont by Christian Hathaway, on Flickr

WiesławA
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 108
Rejestracja: 30 gru 2017, 22:06
Lokalizacja: Wrocław

Re: 2018

Post autor: WiesławA » 09 kwie 2018, 19:57

Rafcio pisze:
16 lut 2018, 1:53
Tak sie sklada ze kilka lat temu odwiedzilem to miejsce. Bylo wowczas bardzo mgliscie, co sie zreszta czesto tutaj ponoc zdarza. Pozbawiony bylem zatem tak pieknego widoku jaki sie tutaj prezentuje.
Nazywa sie to West Quoddy Light czyli latarnia na przyladku West Quoddy. Jest to jeden z tak zwanych czterech kontow Stanow Zjednoczonych. Najbardziej na polnocnywschod wysuniety punkt tegoz kraju.
Na zdjeciu widac latarnie, ktora jest zarazem siedziba ochrony wod pogranicza. Rozciagajaca sie za nia woda to ujscie rzeki St. Croix do Atlantyku a tuz za nim slabo widoczne wybrzeze Prowincji New Brunswick w Kanadzie.

ObrazekMilton Bradley 750 - West Quoddy Light, Maine by Christian Hathaway, on Flickr


a to zdjecie ktore sam zrobilem z tego miejsca:

Obrazek02. West Quoddy State Park by Christian Hathaway, on Flickr
Brawo !

Fajne zestawienie.

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

Re: 2018

Post autor: Rafcio » 19 kwie 2018, 20:08

Mount Shuksan w stanie Waszyngton to masyw Gorski nalezacy do pasma Gor Kaskadowych w zachodniej czesci Stanow Zjednoczonych. Wysokosc tej gory wynosi 2.783 m.

Milton Bradley - 1000 - Mount Shuksan, Washington.

ObrazekMilton Bradley 1000 - Mount Shuksan, Washington by Christian Hathaway, on Flickr

Ann999
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1330
Rejestracja: 25 kwie 2017, 15:29
Lokalizacja: Warszawa / Powiat Warszawski Zachodni

Re: 2018

Post autor: Ann999 » 20 kwie 2018, 11:20

świetne kształty ma to MB :)
Jaka seria i rocznik?
Puzzle w 2017 roku: 34 obrazy, 36727 elementów
Puzzle w 2018 roku: 19 obrazów, 21975 elementów

Awatar użytkownika
keto81
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 441
Rejestracja: 27 gru 2017, 15:08
Lokalizacja: Krasnystaw

Re: 2018

Post autor: keto81 » 20 kwie 2018, 11:41

Uwielbiam takie widoki. Nie sprzedajesz przypadkiem? Jeżeli tak to za ile?
Pozdrawiam
Artur

Dotychczas ułożone: 21 604 elementów.

Ponia
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 291
Rejestracja: 06 paź 2017, 16:56

Re: 2018

Post autor: Ponia » 20 kwie 2018, 15:45

Prosty, nieprzerysowany obrazek. Świetny :) a jak z ostrością?
W roku 2018 ułożyłam 22 obrazów, łącznie 33500 elementów.

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

Re: 2018

Post autor: Rafcio » 22 kwie 2018, 1:51

Dziekuje za pozytywne komentarze. To jedno z ladniejszych puzzli ktore ukladalem ostatnio. Najbardziej gustuje wlasnie w widokach natury. Ten egzemplarz udalo mi sie dostac w sklepie z uzywanymi rzeczami (Salvation Army Store) za $ 1. Niestety sprzedaz nie jest mozliwa, z racji iz jest juz przyklejone i wisi w mojej sypialni oprawione gdzie jest kontemplowane co wieczor przed zasnieciem :D
Jesli chodzi o ostrosc to jest fantastyczna, niestety moje zdjecie nie oddaje tego, chyba wreszcie bylby czas na sprawienie sobie jakiegos porzadnego aparatu, do tej pory korzystalem z komorki, ktora czasem lepiej zrobi czasem gorzej, jak to zreszta widac.

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

Re: 2018

Post autor: Rafcio » 22 kwie 2018, 2:02

Zapomnialem podac numeru seryjnego i rocznika. Otoz No 4962-20, Rok 1986.

Awatar użytkownika
jagabaga
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 2052
Rejestracja: 16 gru 2015, 12:31
Lokalizacja: Miasto Kiepury i... Gierka;-)

Re: 2018

Post autor: jagabaga » 22 kwie 2018, 6:03

Na niebie jest kilka puzzli w innym odcieniu niebieskiego. Zwłaszcza puzzel nad chmurą wyraźnie rzuca się w oczy. Czy to też wina aparatu? Ogólnie widoczek przepiękny :)
# Moja puzzloteka
# Moje puzzlowe podium: * Przywołanie morza * Zegar * Mezzo Goddess *

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

Re: 2018

Post autor: Rafcio » 15 cze 2018, 17:32

Te kilka puzzli mialy wlasnie taki nieco inny odcien, sam sie zastanawiam dlaczego, moze lezaly gdzies w innym miejscu i nabraly innego odcienia od slonka.

Rafcio
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 125
Rejestracja: 21 wrz 2015, 1:57
Lokalizacja: Mohawk Valley

Re: 2018

Post autor: Rafcio » 15 cze 2018, 17:37

Wreszcie udalo mi sie skonczyc to cos. Chyba najdluzej ukladane puzzle w mojej historii, Ponad dwa miesiace. Byly chwile, ze mialem go juz dosc i omal nie zgarnalem wszystkiego do pudelka i koniec, ale jakos powolutku po kawaleczku doszedlem do konca. Mozliwe dlatego, ze obrazek jakos nie przypadl mi do gustu. Biorac je z polki myslalem: a zrobie to bo mi sie nie podoba i bede mial spokoj. No i wreszcie jest spokoj, ale za ten czas nazbieralo sie mnostwo nowych zestawow.

Milton Bradley - 1000 - Swatooth Mountains w stanie Idaho.

ObrazekMilton Bradley 1000 - Sawtooth Mountains. Idaho by Christian Hathaway, on Flickr

Awatar użytkownika
XeniaRodefsky
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 573
Rejestracja: 05 sie 2016, 15:08
Lokalizacja: Łomianki

Re: 2018

Post autor: XeniaRodefsky » 15 cze 2018, 20:16

Faktycznie takie arcydzieło fotografii też chciałabym mieć szybko z głowy. Tyle, że tu "szybko" trwało 2 miesiące :) /jakaś zgryźliwa jestem dzisiaj, sorry/

Ann999
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1330
Rejestracja: 25 kwie 2017, 15:29
Lokalizacja: Warszawa / Powiat Warszawski Zachodni

Re: 2018

Post autor: Ann999 » 16 cze 2018, 11:17

mnie się te góry podobają więc pewnie rzecz gustu :)
(chociaż mnie się wszystko co z górami podoba, więc to o niczym nie świadczy :lol: )
Puzzle w 2017 roku: 34 obrazy, 36727 elementów
Puzzle w 2018 roku: 19 obrazów, 21975 elementów

Awatar użytkownika
Vicky
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 768
Rejestracja: 13 kwie 2016, 23:44

Re: 2018

Post autor: Vicky » 17 cze 2018, 10:18

Jako puzzle (jako motyw na puzzle) nie podoba mi się to, na tyle by zwrócić moją uwagę. Ale ma w sobie coś westernowego, co po chwili sprawia, że jednak można rzucić okiem. ;)
Ogłoszenia:
Aktualnie na sprzedaż: :arrow: Jarmark Puzzli; oraz Ankieta: :arrow: Temat na 100!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Rafcio”