inspirowane puzzlami

Filmy, artykuły i inne ciekawostki na temat puzzli.
Awatar użytkownika
Olcia
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1437
Rejestracja: 22 lut 2016, 8:45
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska

Re: inspirowane puzzlami

Post autor: Olcia » 16 gru 2017, 16:20

Dodałam Agusia odnośnik do fotki pod słowem "pomalowane ". Nie działa? może cosik źle zrobiłam :oops:

Awatar użytkownika
leżak
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 3249
Rejestracja: 16 sty 2014, 0:19
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: inspirowane puzzlami

Post autor: leżak » 16 gru 2017, 17:15

Olcia pisze:
16 gru 2017, 16:20
Dodałam Agusia odnośnik do fotki pod słowem "pomalowane ". Nie działa? może cosik źle zrobiłam :oops:
Sprawdzałam na innym kompie. Teraz wszystko ok.
Fajnie wyglądają.

Awatar użytkownika
Cyber Killer
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1761
Rejestracja: 16 paź 2016, 13:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: inspirowane puzzlami

Post autor: Cyber Killer » 18 gru 2017, 7:54

A liczyłem że pokusisz się na jakiś spójny rysunek, który będzie można układać ;-)
galeria ułożonych || wymiana/sprzedaż || puzzlowa wishlista || metryczka puzzli

Precz z szarym, jednolitym niebem, zmorą puzzli.
Niech ręka artysty triumfuje nad przeciętnością i dostarcza nam przepięknych fotomanipulacji.

Awatar użytkownika
Olcia
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1437
Rejestracja: 22 lut 2016, 8:45
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska

Re: inspirowane puzzlami

Post autor: Olcia » 18 gru 2017, 8:19

Ja też liczyłam na zdolności męża, ale nie dał się namówić... Moja ręka niestety nie jest stworzona do takich rzeczy, ale może kiedyś zrealizuję mojego tajnego pomysła ;) tyle, że w większej elementacji.

Awatar użytkownika
Dawid
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 897
Rejestracja: 19 sie 2015, 2:57
Lokalizacja: KRK/WRO

Re: inspirowane puzzlami

Post autor: Dawid » 22 gru 2017, 7:53

To jeszcze ja dorzucam swoje.
(no prawie moje... ;) )

Może kiepsko spasowane, ale wciąż lepiej, niż Heye :)

Obrazek20171219_222235 by Dawid M, on Flickr
W 2018: 4 pudełka / 2400 elementów

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1049
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: inspirowane puzzlami

Post autor: Junka » 22 gru 2017, 8:20

Ten nadruk bardzo do mnie przemawia! ;)
Aktualnie układam Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Awatar użytkownika
chrumcia91
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1550
Rejestracja: 18 kwie 2017, 12:52
Lokalizacja: Giżycko, Kraków

Re: inspirowane puzzlami

Post autor: chrumcia91 » 22 gru 2017, 9:48

chyba musze nabyc taike foremki, bedzie większa mobilizacja do robienia ciasteczek :lol:
swoją drogą, od kiedy to heye maja złe spasowanie?
fakt-ukladalam 2, a nie...3.... i to te ostatnie faktycznie slabo sie trzymaly, ale poprzednie dwa wzoru - football history i alpine fun trzymaly sie swietnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ciekawostki”