13200 Tabun Koni - Clementoni

Awatar użytkownika
jagabaga
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 2186
Rejestracja: 16 gru 2015, 12:31
Lokalizacja: Miasto Kiepury i... Gierka;-)

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: jagabaga » 07 cze 2018, 12:50

yarkoos pisze:
07 cze 2018, 12:44
Gdy z puzzleforum Junka układa,
to miesza dzielnie, mucha nie siada.
Więc Tabun Koni
od Clementoni
wzrok będzie cieszył od łba do zada.
:lol: :lol: :lol: Wierszyk - "mucha nie siada" :lol: :lol: :lol: Rozwalił forumowy system dopingowania :lol: :lol: :lol:
# Moja puzzloteka
# Moje puzzlowe podium: * Przywołanie morza * Zegar * Mezzo Goddess *

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 07 cze 2018, 12:53

XeniaRodefsky pisze:
07 cze 2018, 12:06
Mnie czasem męczy niebo w tysiączkach :lol: to co dopiero jak się ma 13200 :)
Haha, niebo na szczęście za mną, a chyba stanowiło 1/4 puzzli ;)
Aśka300 pisze:
07 cze 2018, 12:32
Czekam :) ...i trzymam kciuki za Ciebie i konie :lol:
Dziękuję :)
yarkoos pisze:
07 cze 2018, 12:44
Popłakałaś i wystarczy. Koniec mazgajstwa, czas się brać do roboty. Oczywiście, że są podczytywacze - większość się "wstyda majestatu" i nie odzywa, ale to nie znaczy, że zainteresowania brakuje. Możesz liczyć na naszą cierpliwość - w końcu łączy nas pasja, która jej wymaga w nieprzeciętnej ilości. Układaj sobie spokojnie, każdy włożony puzzelek przybliża Cię do końca, jednocześnie zmniejszając stos do przeszukiwania.

Dasz radę! Stara, chińska przepowiednia mówi:

Gdy z puzzleforum Junka układa,
to miesza dzielnie, mucha nie siada.
Więc Tabun Koni
od Clementoni
wzrok będzie cieszył do od łba do zada.
Dziękuję! Chińska przepowiednia jest przewspaniała! Uwielbiam rymowanki! Od razu wstąpiła we mnie nowa energia do działania!
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 07 cze 2018, 12:55

jagabaga pisze:
07 cze 2018, 12:50
:lol: :lol: :lol: Wierszyk - "mucha nie siada" :lol: :lol: :lol: Rozwalił forumowy system dopingowania :lol: :lol: :lol:
Mucha nie siada, ja czasem tak ;)
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Awatar użytkownika
XeniaRodefsky
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 591
Rejestracja: 05 sie 2016, 15:08
Lokalizacja: Łomianki

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: XeniaRodefsky » 07 cze 2018, 15:17

Wierszyk wymiata :lol: Przepraszam, przepowiednia :lol:

Awatar użytkownika
Aśka300
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1100
Rejestracja: 20 sty 2017, 20:44

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Aśka300 » 07 cze 2018, 16:30

Tak :D Wierszyk spoks 8-)

ridibunda
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 536
Rejestracja: 04 lut 2017, 11:55
Lokalizacja: Rzeszów

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: ridibunda » 07 cze 2018, 19:51

Zgłasza się kolejny podczytywacz:)
Każdy z nas ma przy dużych puzzlach chwile, że ma się ochotę rzucić wszystko na podłogę, schować i nigdy więcej tego nie oglądać. To normalne, nie przejmuj się.
A idzie Ci naprawdę dobrze, taki wzór, praktycznie po kształtach, pomieszany... szacun!

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 08 cze 2018, 8:15

Wrzucam obiecane fotki :) Robione wczoraj wieczorem, szału z jakością nie ma.

Zacznę od tych najbardziej "wykończonych fragmentów".

Prawa górna część: tułów czarnego konia z nielicznymi tylko brakami, więc super. Końcówkę ogona widać luźno niepodpiętą, bo to już powinna być kolejna płyta, ale na razie leży sobie przy koniu. Przy ramce powinien być miedziany koń, ale jakoś mam chyba niezbyt dobrze wysortowane "miedziane", bo nic mi złożyć się nie chciało. Trawa miejscami też ma taki kolor, więc pewnie źle wysortowałam po prostu :P Wyjdzie w toku ;)
Obrazek

Środkowa górna część: z białym koniem myślałam, że pójdzie dość łatwo, ale męczyłam się z nim trochę i jak widać trochę luk wciąż jest. Luźne puzzelki wciąż sobie leżą, więc niestety nie wygląda to tak ładnie jak płyta powyżej ;) Na tym fragmencie też wychodzę trochę poza płytę.
Obrazek

Lewa górna część: głowa szaraka jest, a jego pozostała część jest na innej płycie.
Obrazek

Reszta szarego konia:
Obrazek

Obecne pole bitwy. Żółta trawa na białym tle. Widać też tutaj resztę czarnego konia.
Obrazek

Na ostatnim zdjęciu widać drewnianą tacę. Leży tam mnóstwo koniowatych puzzli. Musze tylko znaleźć im dom :P
ridibunda pisze:
07 cze 2018, 19:51
Zgłasza się kolejny podczytywacz:)
Każdy z nas ma przy dużych puzzlach chwile, że ma się ochotę rzucić wszystko na podłogę, schować i nigdy więcej tego nie oglądać. To normalne, nie przejmuj się.
A idzie Ci naprawdę dobrze, taki wzór, praktycznie po kształtach, pomieszany... szacun!
Dzięki! :)
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Awatar użytkownika
Aśka300
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1100
Rejestracja: 20 sty 2017, 20:44

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Aśka300 » 08 cze 2018, 8:40

SUPER :D

Awatar użytkownika
jagabaga
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 2186
Rejestracja: 16 gru 2015, 12:31
Lokalizacja: Miasto Kiepury i... Gierka;-)

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: jagabaga » 08 cze 2018, 8:46

Skłamałabym, gdybym napisała, że idzie Ci dobrze... :( Więc napiszę prawdę: idzie Ci REWELACYJNIE!! :mrgreen:
# Moja puzzloteka
# Moje puzzlowe podium: * Przywołanie morza * Zegar * Mezzo Goddess *

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 08 cze 2018, 8:55

Aśka300 pisze:
08 cze 2018, 8:40
SUPER :D
jagabaga pisze:
08 cze 2018, 8:46
Skłamałabym, gdybym napisała, że idzie Ci dobrze... :( Więc napiszę prawdę: idzie Ci REWELACYJNIE!! :mrgreen:
Dzięki, dziewczyny :D
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Ann999
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1369
Rejestracja: 25 kwie 2017, 15:29
Lokalizacja: Warszawa / Powiat Warszawski Zachodni

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Ann999 » 08 cze 2018, 13:37

pięknie Ci idzie!
Puzzle w 2017 roku: 34 obrazy, 36727 elementów
Puzzle w 2018 roku: 19 obrazów, 21975 elementów

Ravienne
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 349
Rejestracja: 07 lip 2017, 1:47
Lokalizacja: Inowrocław

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Ravienne » 08 cze 2018, 18:02

Super Junka, oby tak dalej ;*!
W 2017 ułożyłam 25 pudełek - 15422 elementy
W 2018 ułożyłam 52 pudełka - 43262 elementów
viewforum.php?f=369 Takie ułożyłam
viewtopic.php?f=11&t=6437 Takie sprzedaję

Awatar użytkownika
szu
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 139
Rejestracja: 23 lis 2017, 1:00

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: szu » 08 cze 2018, 18:23

Nono Junka szacun :D połowa już jest?

ridibunda
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 536
Rejestracja: 04 lut 2017, 11:55
Lokalizacja: Rzeszów

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: ridibunda » 08 cze 2018, 20:38

O rany, ile Ty już zrobiłaś! Pięknie!!

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 11 cze 2018, 7:39

szu pisze:
08 cze 2018, 18:23
Nono Junka szacun :D połowa już jest?
Myślę, że tak. Więc już naprawdę z górki :lol:
ridibunda pisze:
08 cze 2018, 20:38
O rany, ile Ty już zrobiłaś! Pięknie!!
Ravienne pisze:
08 cze 2018, 18:02
Super Junka, oby tak dalej ;*!
Ann999 pisze:
08 cze 2018, 13:37
pięknie Ci idzie!
Dziękuję Wam :)
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 21 cze 2018, 8:27

Wklejam fotkę z moich biało-żółtych postępów :)
Muszę sobie kolejne zadanie wyznaczyć, bo tu już spadła efektywność - mam kilka pomysłów ;)
Obrazek
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Awatar użytkownika
XeniaRodefsky
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 591
Rejestracja: 05 sie 2016, 15:08
Lokalizacja: Łomianki

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: XeniaRodefsky » 21 cze 2018, 17:18

Brawo, brawo, będą piękne po skończeniu :)

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 19 lip 2018, 8:11

Od prawie miesiąca nic nowego w wątku nie dodałam, więc dziś się poprawiam, choć wprawdzie bez zdjęć. Dzielnie działam. Wolno, bo wolno, ale najważniejsze, że systematycznie przybywa.
Ciężko jest, głównie z tego powodu, że rozłożone kształtami puzzle leżą czasem poza zasięgiem wzroku/ręki i w spokoju posiedzieć nie można, tylko ciągle jakiś ruch, wstawanie, opieranie na łokciach, kolanach itp. No naprawdę. Czy na endomondo ktoś już dodał kategorię "układanie puzzli"? ;)
Na początku miesiąca miałam nawet taką myśl, że skończę do końca lipca, ale dziś już wiem, że raczej dam sobie jeszcze sierpień ;)
Ale kto wie. Z każdym ułożonym puzzlem jest mniej do przeszukiwania, więc wszystko jest możliwe ;)
Pozdrawiam z puzzlowego frontu.

PS. Już się nie mogę doczekać złożenia całości - widok będzie boski! :)
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Awatar użytkownika
XeniaRodefsky
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 591
Rejestracja: 05 sie 2016, 15:08
Lokalizacja: Łomianki

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: XeniaRodefsky » 19 lip 2018, 18:43

Czekamy zatem na foty!

Awatar użytkownika
kmago
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 244
Rejestracja: 29 sty 2015, 14:59
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: kmago » 23 lip 2018, 14:58

Pooookaż zdjęcia :) tak Ci pięknie idzie to układanie. Te puzzle są tak mega trudne, że jak tylko je ułożysz to zostaniesz moim puzzle - bohaterem!

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 29 lip 2018, 16:20

Aaaaa, dziś (29 lipca) o 15.30 dopasowałam ostatni element. Wielkie szczęście i satysfakcja - w końcu upragniony spokój :P Mogę siedzieć w hamaku (co czynię teraz) bez wyrzutów sumienia. Ciężko uchwycić mi było w całości puzzle, żeby to jakoś wyglądało, ale coś tam zrobiłam, więc poniżej fotka z całości. Wrażenia i inne zdjęcia wrzucę jutro :)

Obrazek

PS. Coś z tym fotosikiem niehalo i nie widać było fotki. Skorzystałam z innego serwisu.
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

D4MON
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 363
Rejestracja: 03 wrz 2017, 17:30

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: D4MON » 29 lip 2018, 16:35

Gratki :D wyglądają zupełnie jak zdjęcie,a nie puzzle
Ostatnio zmieniony 29 lip 2018, 16:52 przez D4MON, łącznie zmieniany 1 raz.
Posiadam: 228 pudełek 299149 elementów
Dotychczas ułożone: 20 obrazów 18000 elementów
Aktualnie układam: Edipresse 500 Moja Afryka Somalia

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 29 lip 2018, 16:37

Odległość fotografa od obiektu robi swoje ;) I chyba w ogóle jakoś mi nie wyszło super ostre to zdjęcie.
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Ponia
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 336
Rejestracja: 06 paź 2017, 16:56

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Ponia » 29 lip 2018, 18:31

No ładnie :) gratulacje. Jak dla mnie to bardzo szybko Ci poszło :)
W roku 2018 ułożyłam 27 obrazów, łącznie 43500 elementów.

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 29 lip 2018, 19:09

Ponia pisze:
29 lip 2018, 18:31
No ładnie :) gratulacje. Jak dla mnie to bardzo szybko Ci poszło :)
Czy szybko, to nie wiem, ale przy tych puzzlach liczy się efekt końcowy;)
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Wujo
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Trzeci stopień puzzlomaniactwa
Posty: 120
Rejestracja: 26 sty 2018, 13:18

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Wujo » 29 lip 2018, 23:13

Chylę czoła. Są po prostu piękne. Tylko bez odpowiedniej perspektywy jakieś takie małe sie wydają. :lol:
Patrząc po datach ułożenie zajęło Ci pół roku.

Awatar użytkownika
mpiat1
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 284
Rejestracja: 30 gru 2012, 22:42
Lokalizacja: Chodzież, wielkopolskie

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: mpiat1 » 29 lip 2018, 23:36

brawo, napracowałaś się, hamak w pełni zasłużony

Awatar użytkownika
ira
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 714
Rejestracja: 11 cze 2016, 17:54
Lokalizacja: między Łodzią a Warszawą

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: ira » 30 lip 2018, 0:39

Wielkie gratulacje :!:
Podziwiam.

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1635
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: Junka » 30 lip 2018, 8:02

Wujo pisze:
29 lip 2018, 23:13
Chylę czoła. Są po prostu piękne. Tylko bez odpowiedniej perspektywy jakieś takie małe sie wydają. :lol:
Patrząc po datach ułożenie zajęło Ci pół roku.
Faktycznie nie widać na tym zdjęciu jak duże są. Leżą na 6 płytach, które mają łączny wymiar 140x300cm.
mpiat1 pisze:
29 lip 2018, 23:36
brawo, napracowałaś się, hamak w pełni zasłużony
ira pisze:
30 lip 2018, 0:39
Wielkie gratulacje :!:
Podziwiam.
Dziękuję :)
[Sprzedam] Ostatnio ułożone Clementoni Tabun koni 13200: viewtopic.php?f=226&t=5301

Awatar użytkownika
chrumcia91
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 2249
Rejestracja: 18 kwie 2017, 12:52
Lokalizacja: Giżycko, Kraków

Re: 13200 Tabun Koni - Clementoni

Post autor: chrumcia91 » 30 lip 2018, 9:26

Brawoooooo :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Junka”