Clementoni, Tiger's Family, 4000

Awatar użytkownika
chrumcia91
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1205
Rejestracja: 18 kwie 2017, 12:52
Lokalizacja: Giżycko, Kraków

Clementoni, Tiger's Family, 4000

Post autor: chrumcia91 » 07 gru 2017, 21:09

Od dawna ten wzór mi się bardzo podobał i chciałam go w jak największej elementacji. udało mi się znaleźć je w miare blisko wiec udalo mi sie je odebrac osobiscie. Jedynym minusem jest 1 brak o którym zostałam od razu poinformowana, ale odpowiadało mi to ze względu na "cenę", a raczej na elementację wymiany :P

Obrazek

Obrazek

Dużo tego strasznie, dawno nie układałam 4 tysięcy, ale jak wzięłam do ręki te puzzle to są takie wspaniałe, jak Dolomity, zakochałam się w nich :)

Segregacja mi zajęła troche czasu, ale chciałam to zrobić przed wyjazdem, zeby po powrocie móc już coś układać
Obrazek

Udało mi sie nawet ramkę szybko zrobić, tylko jednego elementu mi brakuje, nie wiem czy to ten którego miało nie być czy po prostu go gdzieś go wrzuciłam do pojemnika, nie zwróciłam uwagi ktorego dokladnie nie ma na zdjęciu ulozonych puzzli....

Obrazek

i 2 motylki
Obrazek

na wiecej nie mam czasu juz, jutro rano wyjaz, po powrocie poukladam dalej, przed swietami raczej nie zdażę, czyli dopiero po nowym roku bedzie koniec....

Mam mały problem bo sama nie dam rady jednak tej sklejki przeniesc ze stolika na podłogę no i mam za mały stolik i sie troche wygina... :P układac sie da, nie spadnie, ale przenosic musze z kimś :P


Ktoś chętny moze na nie później będzie?
tylko jest 1 brak :?

krejzOLKA
Czwarty stopień puzzlomaniactwa
Czwarty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 188
Rejestracja: 01 cze 2017, 9:10
Lokalizacja: okolice Poznania

Re: Clementoni, Tiger's Family, 4000

Post autor: krejzOLKA » 07 gru 2017, 21:23

Mnie się też spodobały od razu, jak je zobaczyłam u Aśka300 viewtopic.php?f=325&t=3480. Mają coś w sobie, ale na razie czekają na swoją kolej. Póki co, będę podglądać, jak Ty się z nimi zmagasz ;)

Awatar użytkownika
chrumcia91
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1205
Rejestracja: 18 kwie 2017, 12:52
Lokalizacja: Giżycko, Kraków

Re: Clementoni, Tiger's Family, 4000

Post autor: chrumcia91 » 07 gru 2017, 21:51

To w tym samym momencie nam się spodobały :)
ja dopiero 18 grudnia wróce do układania

Awatar użytkownika
Aśka300
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 440
Rejestracja: 20 sty 2017, 20:44

Re: Clementoni, Tiger's Family, 4000

Post autor: Aśka300 » 07 gru 2017, 23:29

Ja zaczynałam od pomarańczowego nieba i gór, a potem motylki, kwiatki, żabki ... :lol:
Powodzenia - pójdzie Ci szybko, bo mnie przy nich ogarnął totalny leniwiec i ciągnęłam to, jak wiadomo parę miesięcy ;)
Ostatnio zmieniony 12 gru 2017, 10:13 przez Aśka300, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
chrumcia91
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 1205
Rejestracja: 18 kwie 2017, 12:52
Lokalizacja: Giżycko, Kraków

Re: Clementoni, Tiger's Family, 4000

Post autor: chrumcia91 » 08 gru 2017, 7:05

zebym jeszcze czas na nie miala...wroce 18go, potem na swieta znowu wyjazd i dopiero 8 stycznia wroce.....pozniej moze troche poukladam miedzy treningami i zawodami :P

Awatar użytkownika
Junka
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Piąty stopień puzzlomaniactwa
Posty: 624
Rejestracja: 14 sty 2016, 20:01
Lokalizacja: Warszawa

Re: Clementoni, Tiger's Family, 4000

Post autor: Junka » 08 gru 2017, 9:44

Ja ostatnio przestałam się przejmować, że mam przerwy i nie układam tak często jakbym chciała. Trudno - poleży układanka dłużej i poczeka ;)
Obecnie układam Astrologię Ravensburgera 9000 elementów: viewtopic.php?f=226&t=4663

ODPOWIEDZ

Wróć do „Chrumcia”